Hierdie week gaan ek…

  1.  Vriendelik wees met almal wat my pad kruis.
  2. ‘n Wonderlike Bybelstudie oor Jona 3 uitwerk.
  3. Iemand begrawe wat ek glad nie geken het nie.
  4.  8 beeste en 3 worsvarke verwerk
  5. verder lees aan ‘n uitstekende boek oor leierskap, sodat ek ook ‘n “clue” kan hê…
  6.  My nie laat ontstel deur mense wat snaaks aantrek en hulle hare vreemd kam en dan iets wil sê nie…
  7.  Ophou worry oor Politburo se blog wat gister gesê het 44 miljoen mense haat my… en vir hom…
  8. Iemand se lewe elke dag ophelder, sommiges deur nie by hulle op te daag nie…
  9. Tyd saam met elke kind spandeer.
  10.  Hopelik weer by Hooglied Prakties uitkom…
  11. Erens ‘n mooi stuk musiek luister
  12. My Inkomstebelasting opgawe begin uitsorteer…
  13. Saam met ‘n vriend koffie drink en diep dinge gesels…
  14. ‘n Huwelik van 2 jaar terug se nonsens finaal by Binnelandse Sake probeer uitsorteer… 😦
  15. My groentetuin begin voorberei vir die nuwe seisoen…
  16. ‘n lekker ver ent op Huisbesoek gaan…
  17. weer begin oefen, want van Spanje af vreet ek net en doen niks fisies nie.
  18. Bietjie verder begin lees in die boek oor Emosionele Intelligensie wat van Februarie af op my lessenaar lê
  19.  My lessenaar probeer uitsorteer dat ek weer vir ‘n slag kan sien hoe lyk hy…
  20.  Ophou funny lysies maak en begin werk…
22 thoughts on “Hierdie week gaan ek…

Lewer kommentaar

