Die dinge en duiwels van die dominee se dagreis na die Dopper domein…

Nee, eintlik nie dit nie, dit was vanoggend se inskrywing, maar Son het so mooi met D alliterasie begin speel daar by die kommentare.

Ek word deesdae op litnet beskrywe as baie walglik deur sekere vermoedelik Christene, en dan ook nog deur die ateïste aangeval aan die ander kant. Ek voel vanaand soos daardie tyre tussen die skip en die hawemuur!

VAndag was gelukkig heelwat minder opwindend as gister. Die ou wat daardie Chinese vloek oor my gespreek het van “Mag jy in interessante tye lewe”… dit het tydelik gewerk…

Gisteraand elfuur kom ek mos daar by my ma se huisie aan, waar vroulief en die oudste twee lankal slaap na hulle uitputtende dag… My ma is nog wakker, die teatersuster se gebedslewe is mos uitstekend as ek op ‘n motorfiets ry. En tien keer beter as dit in die nag is. En dit het gehelp, want selfs ek was skytbang gisteraand… My ma gee my mos toe ‘n slaappilletjie. En ek kry nie dadelik geslaap nie, ek haal my laptop uit, en begin op Word vanoggend se blog skryf. Maar daardie pilletjie is potent, en ek kom dit nie agter nie. Ek  spaar dit later, en gaan klim in die bed.  Toe ek vanoggend kyk wat ek alles geskryf het, wou ek myself breek! Dit lyk kompleet soos iemand wat dronk is, en al hoe dronker word, en al meer nonsens skryf!  Ek weet sommiges sal sê dis hoe my blog mos maar altyd lyk! 🙂  Maar gelukkig het die moeder nie ‘n wifi sone nie, en kon ek eers vanoggend by een uitkom om te publiseer. Ek moes BAIE wysig. 🙂

Nou vanoggend: daar staan my motorfiets met sy pap agterwiel. Die pil het my uitgesit dat ek eers so half nege myself uit die bed uit kon sleep. Ouboet help pa toe om die agterwiel uit te kry. En om die analogie te gebruik wat my so dikwels in die moeilikheid kry- sorry sensitiewe lesers! Hy kom makliker uit as in. So andersom as kraam!  Dis nou die agteras van my motorfiets. Ek en Ouboet het hom binne enkele minute uitgetrek, en die agterwiel los gehad.

So is ma en Ousus vanoggend Menlyn toe, om matriekafskeid skoene te gaan soek. En Ouboet maak die fout van sy jong lewe- hy gaan saam met hulle. My ma het ‘n ontbytafspraak met ‘n wonderlike vriendin by die Dros in Pretoriusstraat, en ek doen al my motorfietsparte by Bike Assesories so 500 m daarvandaan. Ek gaan laai vir moeder af, en gaan gee gou my band in. Hulle haal een grote spyker daar uit. Een of ander aashool het dit in Lynnwoodweg verloor.  Dis toe nes die oumense gewaarsky het- Spyker gaan jou jou gat laat sien!

O, ja, so met die rambeling saam- toe ons vanoggend die agterwiel uithaal, toe kom die remskoen saam uit. En toe sien ek hy is papierdun… Nie meer baie briek oor nie. Dit gebeur as ‘n onhandige ou soos ek self sy motorfiets moet diens vanweë kostes- ‘n motorfietsdiens by die Italiaanse agente is MYLE duurder as ‘n kar s’n!  Ek koop toe maar ook nuwe remskoene, en sit ‘n nuwe binneband in die agterwiel. Tien minute, R375 later sluit ek aan by Moeder en jong vriendin. Hemel, maar daardie Dr Os se diens is sleg deesdae! Gekraakte koppies, jêm wat iemand anders al oopgemaak het, wag vir baie minute vir die forkenknife as die kos al gekom het, en dan is alles koud…

In elk geval, Pastoriemoeder en Ousus SHOP, en Ouboet is verveeld. Ek en my moeder kyk die Tri Nations finaal. Heelwat later kom die res van die gesin daar aan. Nou moet ek en Ouboet die agterwiel terugsit!

En dit was ‘n gemors van epiese proporsies!  Want daar is vyf dinge wat gelyktydig moet gebeur:

  1.  Die ketting moet oor die sprocket bly
  2. Die remskoene moet in die Brembo raampie bly (en dis ‘n F-op!!!)
  3. Die Brembo raampie moet op sy plek op die raam van die motorfiets bly.
  4.  Aan die anderkant van die as se gat is daar ‘n spacer wat die ghries binne hou, wat verskriklik maklik uitval…
  5.  Die agteras moet deur al hierdie openinge inglip, sonder om ingedonder te word met ‘n hamer, sodat hy nie sy skroefdraad verloor nie…

Gravitasie trek al hierdie goeters gelyktydig grondwaarts. As die ketting op is, pas die remme se disk  nie tussen die remskoene in nie. As die remskoen reg is, val die spacer uit.

Dit het my laat wonder: Hoekom het die Engelse buurman vir my ‘n Fork gebring?  Het ek so hard vir een geroep?

Hoe lyk die gemiddelde motorfietsmechanic, het hy agt arms soos ‘n seekat?  Is dit hoekom hulle so BAIE ure boek as hulle ‘n motorfiets diens? En is daar nie dalk ‘n makliker manier om ‘n agterwiel terug te sit, waar remme ook vervang moes word nie?

Na lang gesukkel (moeder en Pastoriemoeder het seker maar gebid vir die sondaar daar in die parkeerterrein?) het die lang stywe agteras ingeglip in die gesmeerde opening waar hy tuis hoort. Sy moer is ordentlik vasgedraai, en toe eers het die gebeure van gister die wyk begin neem.

Die laaste paar kilometers huis toe was regtig lekker behalwe vir die FuFUFuFU tolhekke, waar dit ALTYD ‘n issue is om te stop, die beursie uit te kry, te betaal, die beursie terug te sit, die handskoene weer aan te trek, en nie jou gat af te val in die olie wat die lorries by die tolhek gemors het nie…

Dit, en jong swart mans in splinternuwe BMW’s Volvo’s en vandag: ‘n Aston Martin, wat almal openlik voor die spietkops so naby as moontlik teen 240 km/u teen my verby skuur. Wat my laat wens vir ‘n Kawasaki ZX 14, met ‘n warm tjip in, en ‘n .44 Magnum.

Go ahead, make my day…

Maar more sal ek weer oor naasteliefde by die nagmaal preek, en dit uit my hart uit bedoel! Want nou moet ek baie gaan bieg…

6 thoughts on “Die dinge en duiwels van die dominee se dagreis na die Dopper domein…

  1. Wie sukkel met jou? Ek sal hom vir jou gaan soen, en per ongeluk my gordelroos blasie teen sy lip gaan breek.
    Dit is nou wat ek noem uiterste naasteliefde… Om daai mens te gaan soen…

  2. Bly jy is veilig by die huis. Ek is bang vir min dinge, maar vir spoed is ek. Motorfietse is vir my sinoniem met spoed. Ons quadbike op die plaas is die naaste wat ek aan motorfiets kom.

Lewer kommentaar

