Die wraak van die Vark

Gisteraand was nou ‘n vrye aand op die Lentekonferensie. Eers het ons by oom Gert se gat ‘n Zamalek gaan drink soos goeie studente mos maar maak.

Daarna moes ons self sorg vir aandete. In voortgaande studentetradisie gaan eet ek en kollega by Aandklas. Eerstens het die jong mede-eienaar amper op sy rug geval toe twee sulke “bejaarde persone” sy establishment instap. Ons het besluit op ‘n Spare Rib, aangesien ek al voorheen goeie ervarings met varke gehad het in Aandklas. Helaas is Spare Ribs besig om uit te fasseer van die menu af. Ons het ‘n hele ruk gewag, maar toe die ribbetjies aankom, was dit rou. Ek doen dit nie graag nie, maar rou vark is gevaarlik. Ons het dit teruggestuur om verder gaar te word.

Die jong eienaar het baie sleg daaroor gevoel, en vir ons ‘n klein peppermelt steak gestuur saam met die nou gaar ribbetjie. Hy het ook ‘n hele rukkie kom sit en gesels met die ou ooms… Baie gawe jong man, mag sy besigheid baie geslaagd wees! Ja, hy en sy vennote het ook ‘n tak in Skelmbos, en daar raas dit waarskynlik net so baie! Ek geniet dit egter baie so tussen studente.

Ons het daarna in Hatfield gaan fliek. Cowboys and Aliens was ons keuse vir die aand. Met james Bond en Indiana Jones in die hoofrolle, en Spielberg in die seilstoeltjie kan dit mos nie flop nie… Maar ek dink dis omtrent net Spielberg sou hierdie script laat werk! Dis absoluut ‘n ware verhaal, deeglik nagevors en ingebed in ‘n wilde weste konteks in die laat 1800’s. Die Aliens abduct ‘n paar mense, en steel die wêreld se goud. En dan skop James Bond en Indiana Jones mekaar se gatte, en dan saam die Aliens s’n. Besondere diepte, goeie karakterontwikkeling, en eindig met ‘n glimmer van hoop vir die tragiese held wat al sy girls langs die pad verloor.

Ek het lekker geëet en gefliek. Toe na Moeder se huis om fris en vars te wees vir Dag 3.
En nou die punt van die storie- daardie vark het wraak kom neem! Ek weet nie of dit die ouderdom is nie, maar ek moet nie meer vark in die aand eet nie. Ek slaap daarna baie sleg, met verskriklike nagmerries.

Party mense sê drome het groot betekenis. Maar ek weet nie wat sê gisteraand se droom dan vir my nie! Ek droom ek en Lance Armstrong is saam in sy vliegtuig, maar nie ‘n Learjet nie, nee, so kis ou Cessna 172. En Lance is die vlieënier, maar hy het glad nie skill nie, hy is dangerous! En ek het baie onveilig saam met hom gevoel- tot ek wakker skrik…

Wat maak ‘n mens van so ‘n droom? Ek kom net agter ek moenie meer nie…
Nou sit ek in die laaste lesing terwyl die Bokke opdraf teen Namibië! Wou net ten slotte sê Elize Morkel het my weggeblaas gister- uitstekend!

Nou ja, gaan geniet jou dag voluit, en pas op vir die varke!

4 thoughts on “Die wraak van die Vark

  1. Pilot

    To dream that you are a pilot indicates that you are in complete control of your destination in life. You are confident and self-assured in your decisions and accomplishments.

    Nou ja, jy is nie die pilot hier nie. Go figure. ‘n Fietsryer is? En dan ook die toestand van die aerie sê dat dinge vir jou nie baie seker voel nie. Werksekuriteit?

Lewer kommentaar

