Bileam se Ruimtestasie

 

Geliefdes, na gister se inskrywing het ek baie en diep gedink.  Ek het tot die gevolgtrekking gekom: Die meeste dinge op hierdie aarde is ‘n gejaag na wind. So het die Prediker dit tog al 3000 jaar gelede vir ons uitgelig.

Die storie van Sir Richard se Ruimtestasie in New Mexico het my geinspireer. En so deur die loop van die nag het dit wat die Maagdelike Korporasie dekades se beplanning gekos het, sommer net gebeur- alles begin in plek val.

Ek het mos die voorreg om Sir Richard se outobiografie op my rak te hê, met die indrukwekkende titel van “Losing my Virginity…” Daarin word gemeld van groot drome, en groot planne, wat gekom en gegaan het. Sir Richard die Ballonvaarder se kaartjie na sukses het gekom met ‘n CD. Mike Oldfield se Tubular Bells, om meer presies te wees. Met hierdie musiek het Virgin dit reggekry om van die grond af te kom… later ‘n vliegtuigie of twee, en as we speak bou hulle êrens ‘n geheime ruimtetuig wat vir $200 000 vir jou vyf minute se gewigloosheid gaan gee, en ‘n gratis lewenslange lidmaatskap by Weigh-Less met komplimente van tannie Marie Rooihol ©.

Gedurende die nag het die volgende gebeur. Eers het ek ‘n pynpil of twee met ‘n glas mampoer afgesluk, vir die knie wat so seer bly. Dit het dadelik die kreatiewe breingolwe gestimuleer, wat tot vrugbare besigheidsplanne gelei het…

Die plan werk nou so. Ek kan mos darem sing ook. Ek het al vir die Pous in Rome gesing in 1983 as deel van ‘n skoolkoor. So- talent is daar geen tekort aan nie.  Ek het ook ‘n diep studie gemaak van musiek- ek besit darem oor 100 CD’s in my versameling.

Ek persoonlik hou van diep musiek.  Musiek moet darem meer vir ‘n mens sê as : Skud jou bisket… of wys jou mys… daardie tipe musiek werk nie vir my nie. Ek hou van woorde wat sin maak. Sien Leonard Cohen, of Neil Diamond voor jou geestesoog. Dit moet musiek wees wat konnekteer met mense. Iemand wat bv ‘n geel 1969 Kombi besit, met helder pink en oranje blomme op, met ‘n spesiale skoorsteen vir die daggawalms, moet daar binne kan sit en dit luister op sy Bose stelsel  (nee, nie Afrikaanse boosheid nie, Bose speakers…) en die trane moet waggel oor sy wang tot op sy Peace T-hempie…  Koos Kombuis moet dit like, dan is dit reg…

Maar daardie nis maak nie altyd so baie geld nie, anders was Leonard Cohen nie so depressief nie, en Koos Kitchen ook nie…  Ons moet darem geld maak met die CD, want daar is ‘n ruimtestasie om te bou. Ruimtestasies kos baie geld. So- die tienermark moet ook ontgin word. Dis waar die groot geld lê in die vermaaklikheidsbedryf. As hulle almal hom net nie gaan staan en kry op PirateBay nie.  So- daar moet ‘n tikkie Justin Beaver en ‘n klankie Mylie Virus © in wees.  ‘n Baby baby baby OHhhhhhhhhhhhhh, maar ook nie te veel nie, anders skiet die volwasse gehoor katte..  en dit gee ‘n morsige wêreldtoer af.

Maar ek persoonlik is mal oor die tjello. Ek dink dit is die mees sexy instrument van alle tye. Coenie de Villiers stem saam, hy sing dan: “Ek wens ek was jou Tjello… wat daar langs jou heupe lê “. Daar moet verseker ‘n tjello in wees. Maar ek hou ook van ‘n elektriese kitaar. Iemand soos Mark Knopfler sal deel moet wees van die band…  Ek weet August Rush het die tjello en die elektriese kitaar meesterlik saamgevoeg… ek wil ook. Net geen kerkorrel nie. Nie hierdie keer nie. Dalk ‘n trompet. Daar mag ‘n trompet in wees, maar ek weet nie hoe gaan ‘n trompet en baby baby baby Oooohhhhhhhh saam klink nie…

Wanneer die CD klaar is, gaan ek ‘n groot Launch hou by die Peter Mokaba Stadion in Pietersburg/ Polokwane… dis naby aan die Pietersburg/Polokwane internasionale en interplanetêre lughawe cum spacestation wat ek aanvanklik gaan huur, en later gaan uitkoop. Die internasionale launch gaan  gelei word deur Nelus Niemandt, die nuwe Moddermaker van die NG Kerk, om die gelowiges te laat inkoop op my CD.  Saam met hom, geklee in Karoo Lamstjoppies, gaan Lady Gaga op die verhoog wees, om ook die minder gelowiges te wys dat dit Cool sal wees om my musiek te luister.  Die twee gaan saam ‘n tango dans op snit nommer 7.

Wanneer die miljoene begin inrol soos die Platinumstatus bereik word, sal ons ook eers ‘n Music Lable moet kry, met nog so ‘n paar goeie kunstenaars in. Daardie groot meisie wat so in die top 10 van die Idols geëindig het, het my baie beïndruk. Ek sal graag vir haar ‘n kontrak wil aanbied.

En so gaan Bileam se Ruimtestasie deur musiek gefinansier word.  Out of this world!

Ek het net een probleempie, wat die pynpille en mampoer nog nie opgelos het nie, dalk kan jy my daarmee help en jou naam prominent op die CD kassie se insetsel kry: Wat moet ons die CD noem? Het jy dalk ‘n treffende gedagte?  O ja, die gelukkige wenner kry natuurlik ook ‘n $100 000 gratis kaartjie op ons eerste ruimtevlug van Donkey One…  Bring net jou eie pienk olifantjies saam asseblief.

 

3 thoughts on “Bileam se Ruimtestasie

  1. Synde dat die donkie tema baie sterk feature en “branding” so belangrik is durf mens nie te ver wegdwaal van die korporatiewe identiteit nie. My hierdie filosofie in gedage sal ek gaan met iets soos “Hindleg of a Donkey” of vir die nodige skokwaarde “Backside of a Donkey”, vir ekstra skop selfs “Backside of an Ass”

  2. Daar is net kan net een tema vir die spulletjie wees! “Unbelievable”! Ek rol soos ek lag! Wat ‘n wonderlike begin vir hierdie Donderdag! 😆

Lewer kommentaar

