Diepe bekommernis oor my Biker hart…

Ek moet vanaand iets verskrikliks bely. Ek is diep bekommerd oor die toestand van my Biker hart.

Die saak staan so: Ek het verlof ingesit tot volgende Woensdag. En more oggend begin die Poison Rally in Kroonstad.

Vir die heel eerste keer hierdie jaar is ek in staat om ‘n motorfiets rally by te woon. Ek is baie lief vir motorfietse. Ek is lus om weg te breek, en die langpad baie te geniet. Maar daar is een ou probleempie. Al die weervoorspellings praat van reën…

Die weer het my nog nooit voorheen afgeskrik van ‘n Road Trip op ‘n motorfiets nie!!!

Daar was tye op skool wat ek met my 50 cc vir vriende in buurdorpe gaan kuier het, en in die gietende reën van Noord-Natal moes huis toe ry sonder reënklere.

Daar was die keer op Universiteit wat ek na ‘n Sendingfietstoer gekies het om met my motorfiets terug van Bloemfontein Natal toe te ry. Dit was in die dae toe daar nog nie selfone was nie, en my ouers het tevergeefs probeer waarsku dat Natal besig was om weg te spoel met ‘n tropiese sikloon. Ek het dit 100 km van die huis agtergekom, toe ek in gietende reën teen 40 km/u op die middelstreep moes ry om enigsens ‘n idee te hê waar ek is.Ek was 3/4 verkluim toe ek uiteindelik by my ouerhuis aankom. Dit was pret!

Later was my verloofde (nou Pastoriemoeder!) in Oos Londen vir ‘n jaar, en ek het elke geleentheid wat ek kon kry, met dieselfde Honda CB 400 N afgery. Daar was die een Sondag wat dit so gereën het dat ek ook op die middelstreep moes terugry, die water het so oor die helm gestroom dat ek net mooi niks kon sien behalwe die wit streep nie… Buite Smithfield was daar so vae liggie in die middel van die pad. Ek het eers ‘n hele debat met myself gevoer of dit wenslik aldan nie is om te probeer stop. Ek het wel op die stopaksie besluit, en millimeters van Smithfield se Spietkop se bruin skoene gestop in gietende reën. Op ‘n snotgladde pad in gietende reën wou hierdie pligsgetroue omie op ‘n Sondagaand agtuur net kyk of my motorfiets se lisensieskyf op datum is…

Twee jaar gelede het ek ook in so ‘n storm net buite Colesberg beland, op pad terug van die Kaap af na die Argus op my Aprilia. Dieselfde storie- daar was ‘n verblindende elektriese storm, met weerlig wat die koppies rondom Colesberg peper- ‘n mens wou net so vinnig as moontlik daar deurkom. En toe trek drie Spietkops my ook af, net om te kyk of my flikkerligte werk en of ek wel ‘n nommerplaat op het. Terwyl die weerlig ‘n tango om ons dans…

Ek het al baie keer in die reën langpad op die motorfiets gery. Soos ek ouer word, begin ek skielik wonder of dit nie gevaarlik is nie?  Met al die potoole wat onder die water verskuil kan lê, voel ‘n mens nie meer veilig nie. Met motoriste wat soos hulle alies ry op ‘n droë pad, en sewe keer slegter in die reën, weet ek net nie meer nie.

Ek sit vanaand met die morele dilemma. Ry, of bly? Tent in die reën, of warm agter vroulief se rug? Drie dae se vryheid, of die potensiële telefoonoproep van ‘n krisisgeval in die gemeente waarvoor ek nie nee kan sê om te gaan help nie?

Daar jaag ‘n Fireblade nou deur die dorp… die klank van vryheid…

Ek is verward…

Bikervriende- gee raad…

3 thoughts on “Diepe bekommernis oor my Biker hart…

  1. Ek se luister na daai stemmetjie – klink amper vir my of hy skreeu jy moet bly… (…so se die tannie wat volgende jaar self gaan leer om behoorlik motorfiets te ry!)

Lewer kommentaar

