Ander dae… as ‘n miskruier vir jou wegvlieg…

Gister was toe end-uit ‘n wonderlike dag, dit kon net beter eindig as ons wel saam uit Hooglied ook gelees het…

Vanoggend…

Toe ek op die fiets klim, voel ek nie so goed soos gister nie. Sommer dadelik voel dit of die handrem opgetrek is. Die bene is lam, die suidpool is seer op die saal. My asem jaag, en selfs die brug oor die treinspoor voel vanoggend soos Suikerbossie op ‘n slegte dag…

Toe ek so 4 km uit die dorp uit is, het ek die interessantste ondekking gemaak (ok, mees interessante- Juffrou Botha!) Ek was besig om so teen 26 km/u voort te jaag. En waaragtag, die volgende oomblik kom ‘n reuse miskruier verby my gevlieg. Hy haal my van agter af in, en steek my verby. En ek getuig met vrymoedigheid, so in die verbygaan kyk daardie miskruier my so in die oog, en skud sy kop meewarig…

Dit het my nou redelik bekommerd! As die miskruiers ‘n mens begin wegvlieg, en dan jou nog jammer kry, dan is daar seker maar bollie in jou lewe…

My vier volstruismaatjies het my ook geignoreer langs die pad vanoggend, hulle was aan die agterkant van die kamp, en het nie eers opgekyk toe ek daar verbysukkel nie.

Die een ding wat wel mooi was, is vanoggend het daar weer ‘n groot verkleurmannetjie oor die pad geloop. Daar is baie verkleurmannetjies langs die pad, en ongelukkig sien ‘n mens gereeld dat een van hulle doodgery is. Ek is nog altyd mal oor verkleurmannetjies, en as dit nou net op pad terug was, sou ek hom gevang het en in my tuin kom loslaat het. Gewoonlik gooi ek dan my waterbottel se inhoud uit, en plaas hulle daarin. Om hulle lewe te red, en my tuin se lewe op te helder…

Daar begin die weerlig al weer slaan en donder dreun, ek wil nie nog ‘n router hierdie maand koop nie. Gaan nou van lyn af, mooi dag vir julle!

3 thoughts on “Ander dae… as ‘n miskruier vir jou wegvlieg…

Lewer kommentaar

