Dankie!

Ek voel regtig baie beter na gister se twee drups. Daar is selfs ander rede om oor dankbaar te wees, maar ek kry dit nie oor my hart om dit te noem nie. ‘n Mens het soms vreemde goed waaroor jy diep dankbaar raak…

Ek is diep dankbaar vanmiddag:

  •  Ek voel regtig beter, en kon selfs vanaand se preek klaarmaak. Nee, sal hom nie hier publiseer nie, my ore fluit nou nog na die vorige een met die matriek afskeidsdiens…
  • Ek het al ‘n goeie idee wat ek more gaan preek…
  •  Ek het lekker sekelboshout en ‘n gaspyp gereed in my braaiplek.
  •  Ek het op ‘n pakkie skaaptjops afgekom, die laaste van die kerkbasaar af. Dit gaan my eerste vleis in ‘n lang tyd wees!
  • Ek gaan pap en sous maak, hopelik met pitmielies by…
  •  Ek het ‘n bottel rooiwyn in die yskas, om op Europese kamertemperatuur te kom…
  •  Ek het ‘n vrou wat baie lief is vir my, wat mooi na my gekyk het in die verdrukking, vir wie ek vanaand gaan kosmaak, die vrou van my drome vandat ek 21 jaar oud was en sy is dit steeds…
  •  My moeilike matriekmerrie is saam met vriende op ‘n plaas, en ek sien haar eers volgende jaar weer, maar dan gaan sy my KOS! Maar ek is baie lief vir haar en het haar toe nooit by die Egiptiese Ambassade daar oorkant die Zuid Afrikaanse Hospitaal gaan inruil op drie ou kamele, wat ek met ‘n skoon gewete kan doodskiet nie…
  •  My seuns is soos olyfboompies om my tafel, al vreet hulle my uit die huis uit is al vier kiddies gesond en gelukkig…
  •  Ek het fantastiese vriende, al bly baie van hulle nou in die Kaap, die gelukkige bliks***!
  •  Ek is diep dankbaar vir mense wat my lewe verryk met hulle blogs, soms mense wat so verfrissend heeltemal anders as ek dink en glo…
  •  Ek is diep dankbaar vir bloggers wat ek al persoonlik ontmoet het, wat in die werklike lewe net so uniek as in hulle blogs is.
  •  Ek is dankbaar dat ou Huisbesoek (my motorfiets) nog loop na 11 jaar se getroue diens.
  •  Ek is dankbaar dat my laptop nie saam met die desktop, 2 drukkers en DSTV skottel deur die weerlig uitgeslaan is nie…
  •  dat ek ‘n werk het, al beteken dit dat ek vanaand werk as almal dans…
  •  dat die meeste mense wat ek ken eintlik baie interessante mense is, by wie ek iets kan leer, of wie se menswees ek net kan geniet.
  •  vir Jacobs koffie (ek het ‘n GROOT bottel vol gekry vir Kersfees by my liewe vrou, en nou leef ek weer lekker luuks!)
  • dat my swembad uiteindelik blou geword het na maande se sukkel…
  • vir die wonderlike inhoud van die boek Hooglied…
  •  vir die boer in die gemeente wat twee wenner waatlemoene by my afgelaai het vanmiddag- as jy ooit ‘n waatlemoen met die van Roos op sien, koop hom maar gerus!
  • dat die aartappelmoere so mooi groei in my groentetuin, ek hoop hulle volhard so tot by oesdag!
  • vir my twee grys katte…
  •  en vir jou wat so ver gelees het aan my dankbaarheid, dankie daarvoor!

Mag 2012 vir jou en almal wat jy voor omgee, ‘n baie beter jaar as 2011 wees!

En mag daar vrede vir Jerusalem wees…

7 thoughts on “Dankie!

  1. Jy en jou blog is een van my 2011 hoogtepunte! 2011 was ‘n giftige jaar, mag 2012 die teengif wees🙂 Net die mooiste vir jou en jou hartsvrou en kinders!

  2. Die donkie-blog is definitief die “find” van 2011. Ek hoop ons gaan sommer nog lekker kuier in 2012, en mekaar aanhoudend herinner aan hoe gelukkig ons eintlik is.

Lewer kommentaar

