Vrydag se fietsrystories

Ek sukkel die afgelope ruk om getrou fiets te ry, en die Argus kom vinnig nader. Sedert verlede Vrydag kon ek nog net gister ry, as gevolg van universiteitstories, reën in die Bosveld, en karmoeilikheid.

Vanoggend het ek weer my fiets aangetree vir 50 km.

As ‘n mens so stadig soos ek fietsry, het ‘n mens baie tyd om te dink.

Langs die pad was dit weer fantasties soos altyd. Op een kol het ek verby ‘n miskruier gery, wat ewe gewillig ‘n bol mis in die teerpad rondstoot wat dubbeld sy grootte is. En dit het my nou aan die dink. Hoeveel van ons het ook so ‘n lewe? Soms voel die hoop mis (of wat jy dit ook al wil noem!) dubbeld ons grootte. Maar as ‘n mens dit eers mooi rond gekry het, kan jy dit uit die pad uit stoot. Solank ‘n lorrie nie oor jou ry nie, dan maak dit ‘n lelike squeesshh geluid en dan gaan die … mis spat…

Ek het ook die mooiste toneel gesien van ‘n arend wat majestieus vlieg en kyk vir muise en slange langs die pad. Dit is darem pragtig om te sien, en ek is so bly daar is sulke diere wat die muise en rotte en slange in toom hou. Ek dink net die rotte hou f-ol van vlieg, soos die ou plaaswerker van die meerkat gesê het.

Ek het tyd gehad om oor dankbare dinge te dink. My vrou se lewe is hierdie week gespaar- waaroor ek verskriklik dankbaar is. Die laerskool is net 600 m van my huis af. Maar die ou hoofpad loop tussenin deur, met ‘n stewige afdraende en ‘n robot tussenin. Vragmotors is veronderstel om 40 km deur ons dorp te ry, en te stop by rooi robotte.  Woensdag het dit verskriklik gereën, en my vrou het die jongste by die skool gaan oplaai. Op pad terug het sy by die rooi robot gestop, voor in die ry. Toe die lig groen slaan, het sy weggetrek. Sy het die klassieke fout gemaak wat ek haar en my dogter gereeld oor inlig, sy het nie eers gekyk nie, selfs al was die lig groen. Die volgende oomblik lê iemand op ‘n toeter, en sy stop dood. Die vragmotor kom teen ‘n helse spoed oor die rooi robot gejaag, millimeters voor die bakkie se neus. Soos sy sê- as sy die radio aangehad het, het sy nie die toeter gehoor nie.  As ek so sleg na ‘n vriendin se dood gevoel het verlede Februarie- hoe op aarde sal ek dit oorleef het as my vrou onder ‘n lorrie beland het saam met my jongste?  Ek wens so ek was hier naby Woensdag, ek sou baie graag daardie bestuurder wou spreek…

En ek het ook gedink ek laaik nie op die oomblik vir Nedbank nie. Ek het op 5 Januarie aansoek gedoen vir ‘n studielening vir my dogter. Hulle het gesê dit gaan 5 werksdae neem om dit te verwerk. Ek wag nou nog. Ek skakel al van Maandag af daagliks, dan is die konsultant besig met iemand, ek los my nommer elke keer, en sy kom nie terug na my toe nie. Dis die neukery as jy by ‘n bank is waarvan die naaste tak 90 km ver weg is.  Om dit net meer ironies te maak, het Nedbank my verlede week geskakel om te hoor of ek nie in ‘n persoonlike lening belang stel van R120 000 nie, die rentekoers is net so 7% hoër as ‘n studielening. Ek voel soos Blikskottel vanoggend op my fiets- ek haat banke!!!

So op my fiets het ek baie dinge vandag beleef- verwondering, dankbaarheid, die blixemingeit.

Ek het vandag vir die eerste keer Explode poeier in my waterbottel gehad, anders sou ek nie die 50 km op twee Weetbixe kon maak nie. En die goed is nogal potent- ek voel eintlik heel goed na 50 km!

Ek moet nou twee preke gaan maak vir Sondag. Soet wees en gedra julle, en as dit sleg is, sit dit op facebook!

8 thoughts on “Vrydag se fietsrystories

  1. Ai maar dit klink lekker, so ‘n rit maak bietjie die kop skoon. Dit klink na iets wat ek weer moet begin doen, om die kop skoon te kry maar ook om ‘n paar gram van die dik lyf af te werk. Ek dink die meeste van ons deel jou frustrasie met die banke, dis universeel. Ek dink ook almal van ons deel in jou dankbaarheid vir vir jou geliefdes!

Lewer kommentaar

