Ek is maar stil deesdae want:

* ek oefen hard vir die Argus
* ek het nogal BAIE seer mense wat my nodig het deesdae…
* ek stoei steeds met die bank vir ‘n studielening vir my dogter
* ek stoei om my dogter se karwrak weer soos ‘n Corolla te laat lyk
* die kinders se programme is deesdae BAIE besig…
* met al die rondhardloop agter gemeente, kinders, bankbestuurders, fietsry en derglike beproewings aan is ek redelik moeg…
Daar sal seker weer meer spraaksame tye in die toekoms wees, nou is ek maar stil…

5 thoughts on “Ek is maar stil deesdae want:

Lewer kommentaar

