‘n Pleit om genade…

Die Verkeershoof

Munisipaliteit  van Hangover

Erens tussen Colesberg en nerens.

Nou, vandag

 

Geagte Meneer Speedy Dan Katshebolsof

 

‘n Versoek tot groot genade, asseblief meneer…

 

Hiermee wil ek u graag plegtig dog nederig smeek om genade. Meneer weet, ek is getroud met ‘n vrou wat baie lief is daaroor om verskillende opsies op die tafel te plaas vir oorweging. En soms is een van die opsies nie lekker vir my nie.

 

Ek bely hiermee dat ek gister, op die liewe dag van onse Heer, wel met een wit Corolla die spoedgrens in u roemryke distrik oortree het.  En dat ek vermoedelik in die proses betrap is deur u hardwerkende dienaar met die kamera, die een daar op die koppie onder die sambreel. Ek glo hierdie daad gaan dalk gevolge vir my inhou. Maar synde dat u mos nou ‘n redelike mens is, wil ek graag die volgende opsies vir u voorhou. Die gedagte is dat u een sal kies wat my die minste sal seermaak, want naasteliefde loop glo nog sterk in die Karoo.

  1.  U gee dadelik vir daardie verkeersman ‘n verhoging en ‘n bonus. Om op ‘n Sondagoggend in kerktyd onder ‘n sambreel in die son te sit, vra toewyding en besondere lojaliteit.
  2.  U beveel daardie verkeersman dadelik aan by die Special Forces, want meneer, hy het so mooi weggekruip dat ek hom heeltemal te laat gesien het!  Kan u dink wat sal daardie man as sniper vir onse republiek kan beteken?
  3.  U voel in u gemoed die drang om alle verkeerskaartjies tussen 10 en 12 op Sondag 4 Maart 2012 weg te gooi, aangesien daar waarskynlik fout met die toerusting was weens ernstige sonuitbarstings.
  4. U spreek die betrokke verkeersman ernstig aan oor hy in kerktyd onskuldige toeriste molesteer.
  5.  U vind in u hart die begrip daarvoor dat daar tussen Bloemfontein en Kaapstad meer as 9 sulke wrede padverleggings is. Op so ‘n warm dag soos gister (bevestig gerus met SA Weather!)  het dit gevoel soos 97 verleggings. ‘n Mens haal nie derde rat nie, dan moet jy weer woes briek vir die volgende f-op op die paaie… Dit veroorsaak dat as daar wel 1 km se ononderbroke teerpad is, ‘n motoris graag die beste daarvan wil maak. Daarom skryf u uit medelye die boete af.
  6.  Ek was verskriklik haastig om die groot en beroemde Hanover te bereik, aangesien ek so baie daarvan gehoor het. Vergewe my gretigheid om betyds by u pragtige dorp uit te kom, deur die kaartjie op te skeur.
  7.  Die meatpie wat ek in Colesberg geeët het, was baie af. Ek moes jaag om by die naaste toilet uit te kom, en daarom, vanweë ‘n mediese noodgeval, is ‘n kaartjie hier nie wenslik nie.
  8. Ek het ‘n professionele noodgeval ervaar. Ek moes voor Sononder in Kaapstad wees om oud lidmate te besoek, wat soms krisisse ervaar.  Uit “professional courtesy” laat u my gaan.
  9. In die vlaktes van daardie deel van die Karoo het ‘n alien spacecraft my probeer ontvoer om wrede mediese ekspirimente op my uit te voer, wat die toepassing van pragtige blondines behels. U los my uit en gaan arresteer die groen mannetjies dadelik, dis ‘n saak van nasionale sekuriteit!
  10.  Ek het die vorige aand by my sammajoor neef gekuier in Bloemfontein, en ons het troos nodig gehad na die rugby. Ons het deurnag maar hoesmedisyne geneem, en ek het nie so goed gevoel nie, ek wou by die naaste apteek uitkom vir hoofpynpille, wat in Beaufort Wes is, soos u bewus is. Omdat u die dinge van ‘n man so goed verstaan, laat u die kaartjie ongemerk wegraak.
  11.  Ek het ‘n skaap op die langplaas raakgeloop, wat baie senuweeagtig geraak het in die kar se boot. Die reuk was eenvoudig onhoudbaar. As u die boete afskryf, dan stuur ek vir u ‘n skaapboud, u kan self kies, linker of regterboud.
  12. Ek moes eenvoudig verby die donnerse lorries kom, skryf maar die boete! Los net een van die nulle uit agter die syfer, want u raak self gatvol as u Bloemfontein toe ry, met al die lorries op die pad wat die laaste stukkie teerpad opneuk deur oorlaai te wees. Daar is nou ‘n gedagte- bou nog ‘n weegbrug, en werk my boete in by Johan Rissik se lorriebesigheid…
  13. Dis ‘n nuwe kar wat ek ‘n maand terug in ontvangs geneem het. Ok, hy is 4 jaar oud. Die petrolkabel het vasgehaak en ek kon eenvoudig nie die hele tyd rem trap nie. Automark se waarborg herstel dit vandag vir my. U verstaan dit, u ou kapoen Mazda 323 maak mos ook so, nie waar nie?

Dit sal so opreg waardeer word as u enige van bogenoemde wil aanvaar.

Indien nie, is die allerlaaste opsie seker maar die volgende een:

14. Aangesien u my brief wat u as u aanspreek, so opreg waardeer, gee u my die helfte afslag oor ek so mooi skuld erken het. Ek is baie jammer oom, ek sal nooit weer nie, ek belowe…

Net om u beter te laat voel, met al die padstoppe sê my aanboordrekenaar my gemiddelde spoed tussen Bloemfontein en Kaapstad was net 52 km/u. Dit is gemiddeld totaal aanvaarbaar selfs binne dorpsgebied.

Ek wou net hierdie van my hart af kry. Ek het Vanoggend 7 uur eers in die Kaap aangekom nadat ek gister oggend 7 uur al weg is uit Langenhovenpark.  Nou gaan ek stort en slaap, voordat ek gaan kyk wat gaan by die Woordfees in Skelmbos aan, en daarna beplan ek om Clifton te besoek, want die mense daar is waaragtag mooier as die Karoo se spietkops!

Baie vriendelike groete en dienswillig die uwe,

 

Bileam se Donkie

4 thoughts on “‘n Pleit om genade…

  1. Geagte mnr donkie. U het soveel geldige opsies. Ek is nou heeltemal verward. U moet net u bankbesonderhede faks sodat ons die bedrag dubbeld aan u kan uitbetaal. Die uwe, klerk van die hof.

Lewer kommentaar

