Dag 4- Kaapse Kontemplasies… It’s not about the bike…

Maar “every second counts…”- So sê my en my geliefde se held Lance Armstrong. Nee, die tyd wat ek die Argus in gaan ry, maak nie vreeslik saak vir my nie. Maar elke sekonde in die Kaap is vir my baie kosbaar…

Die vorige paar dae, vandat ek in die Kaap aangekom het, was baie bedrywig. So baie vriende en familie om te besoek, so baie plekke om te sien, dinge wat ek wil doen. En gister het my hart net gesê dis tyd vir ‘n stiller dag.

Ek het lekker laat geslaap. Daarna die klein ysterperdjie opgesaal, want ek het verlede Vrydag laas geoefen. My lyf het gesê dit is tyd.

Op die oomblik bly ek in Melkbosstrand by een van my kosbaarste vriende. En dié wat die Kaap ken, weet watter lekker pad loop van Melkbos na Bloubergstrand toe. ‘n Groot deel daarvan is deur ‘n natuurreservaat, en die hele tyd is daar die mooiste uitsig op Tafelberg. Altyd ‘n heerlike rit te fiets. Nog beter op ‘n motorfiets!  Daar was nou net een ou probleempie. Die Suidooster was gister redelik omgekrap. ‘n Mens sukkel dan om te beweeg. Ek ry gewoonlik tot by Dolphin Beach hotel. Dit is vir die Bosvelder ‘n verskriklike ervaring as jy op ‘n gelyk pad na die kleinste ratjie voor toe moet gaan, en so vierde rat agter haak. Dit beteken die gelyk pad ry so moeilik soos ‘n baie steil bult! En dit hou vir 13 km aan. Ek het soontoe gery in 47 minute! f,Dikwels kon ek net 15 km/u haal, met my bene wat duidelik inspanning ervaar. Maar aai, die uitsig het so opgemaak daarvoor. Die berg bly pragtig! En wanneer gaan hulle nou eendag die wrak wegkry daar voor die News Café? Die ryk omies van Bloubergstrand se jong derde vrouens draf so pragtig langs die see af, om mooi te bly voor hulle perdalkies  vir nommer 4 ingeruil word. Heel sag op die oog.

In elk geval, in die sweet van my aangesig het ek uiteindelik by Dolphin Beach Hotel aangekom (daar waar Marike de Klerk vermoor is…) En so seer soos wat die heengaan was, so hemels was die terugkeer! Daardie Suidooster van agter maak fietsry ‘n reuse plesier. Op dieselfde pad waar 15 km/u skaars gehaal is, was dit nou baie maklik om 45 km/u te haal.

Dit, liewe vriende, is hoekom ek jaar na jaar die Argus ry- oomblikke soos hierdie!

Die res van gister was ek baie rustig. Ek het ‘n eerste koppie koffie by Ons Huisie restaurant gaan drink. En die Burger gelees…

Daarna so bietjie in West Coast Village gaan rondloop, daar is een van my gunsteling boekwinkels…

Gistermiddag het ek een van my blogger vriendinne vir die eerste keer ontmoet, ‘n besondere vrou wat al Kilimanjaro uitgeklim het en ander avontuurlustige dinge doen. Sy skryf ‘n baie wonderlike blog oor haar Camino later vanjaar, en alles wat sy alreeds daaroor ontdek het.  Ons het ook lekker gesit en gesels oor ‘n cappuchino vir ure by Ons Huisie. Sommige mense voel mos net of jy jare lank al ken.

Gisteraand was ek maar rustig tuis by my vriend se huis, en het sy internetkwota so bietjie pak gegee terwyl hy ‘n klomp mense in en uit die moeilikheid uit gaan kry het…

Gister  as geheel was baie rustiger, soos David Livingstone se portiere wat gaan sit het tot hulle siele weer hulle liggame kon in inhaal…

One thought on “Dag 4- Kaapse Kontemplasies… It’s not about the bike…

Lewer kommentaar

