Argus < 24 uur…

More oggend om 07h51 spring ek weg in groep EE van die Argus. Die weervoorspelling word angstig dopgehou, want die Suidooster maak of breek my hierdie jaar, ek is nie fiks genoeg vir ‘n storm nie.  Die slim omies met die dik brille sê dit gaan warm wees more, so 32 grade, en die Suidooster gaan redelik laag lê. Wel, vir die hitte is ek nie bang nie, ek het in 37 grade oor middagete gaan oefen tuis, om gekondisioneerd hiervoor te wees.

Die een ding wat my elke jaar vang, is die pre-resies se stress… Ek voel net nooit fiks genoeg nie. Ek wonder altyd hoekom het ek nie meer gedoen nie. Vroeër as November my fiets uit sy winterslapie laat ontwaak nie. Vroeër in die oggend opgestaan nie. Meer kere gaan oefen nie. Verder gery, meer bulte gaan uitklim…  as ek maar…

En al hierdie emosies help net mooi niks. Dit gaan niks aan die weer verander nie. Dit gaan niks aan die padtoestand of die lengte van die resies verander nie. Maar dit is elke jaar so- die dag voor die Argus worry ek. En slaap sleg. En elke jaar, die afgelope 17 jaar al, gaan dit goed genoeg as ‘n mens net eers aan die gang kom op die Argus. Ek het nog altyd klaargemaak, al was dit soms “battered & bruised”, vol oliekolle, soms bloedstrepe.  Ek weet nou al, as die fiets nie breek nie, en die wind hom gedra, behoort ek met vanjaar se oefening so rondom 5h21 te ry more.  So waarom worry ek so?

Die groot geheim van more is ‘n rustige begin. Ry op my tyd oor Hospitaalheuwel, en veral Edinburgh Drive. Gebruik die AAKLIGE Boyles Drive (onthou om die nuwe remblokkies in te sit!!!) om die uitsig te bewonder, hopelik is daar more weer ‘n groot skool dolfyne wat agter die brandertjies baljaar.

Gister was ook ‘n lekker dag in die Kaap, soos elke liewe een. Weer gaan fietsry saam met Kaapse vriende, en opgeeindig in Moyos by Eden on the Bay, waar ons op ‘n koue oggend teen die kus met ons voete in koue water gesit en eet het, en toe om warm te word dubbel rum en coke gedrink het… die terugrit Melkbos toe was vrolik met die wind van agter en die uitnemende vorm van Carbo Loading…

Gisteraand is ek saamgenooi na Laerskool Riebeekstrand se Miljoenersaand, waarmee hulle geld ingesamel het vir ‘n nuwe rekenaarklas vir die skool. Ivan Zimmerman was die seremoniemeester, Corné Krige het die mense uit hulle geld uitgepraat, en daarna het daar verskeie wyn en kunsprodukte met ‘n veiling van hande verwissel. Soveel mooi en ryk mense het ek nog nie voorheen saam gesien nie. Ek het Corné ook persoonlik ontmoet.

Die skool het gisteraand R200 000 ingesamel, en dit is wonderlik om te sien dat daar jong manne is wat sommer net so vinnig vinnig R20 000 kan drop op ‘n kunswerk…

Wel, nou moet ek my fiets gaaan diens en verder panic. Mooi dag daar!

3 thoughts on “Argus < 24 uur…

Lewer kommentaar

