Poging tot Moord…

In die Bosveld, êrens rondom Ellisras, loop daar ‘n rooibokram rond in sy laaste paar oomblikke…

 

  • Hy het aaklige goed gesê oor ek wat nie kan raakskiet nie.
  • Hy was ‘n veelwywer.
  • Hy het baklei met sy maatjies.
  • Hy het te lank by die maroelaboom gekuier, en dronk by die huis aangekom. Toe forseer hy homself af op drie onskuldige jong ooie.
  • Hy was nog altyd aaklig met die jong bokkies by die suipgat.
  • Sy Roland Ward horings is wapens van massavernietiging.

Soos hulle so mooi in Chicago sing: He’s got it coming…

Vandag gaan ek hom spreek.  Ek en my boerekettie. Ek gaan hom bekruip, en die visier se kruisdrade so mooi laat lê op daardie plekkie agter sy blad.  Daar trek ‘n koeël met spoed, met spoed…

 

As ek dit hierdie keer gaan regkry om die sneller te druk, en nie weer soos laas keer net in bewondering te lê en kyk nie…

 

Foto met apologie geleen by jagters.co.za

2 thoughts on “Poging tot Moord…

Lewer kommentaar

