Ekonomies onherstelbaar se Gamma Alpha Tango!!!

Soos in Februarie berig, het my merrievul  haar Corolla om ‘n splinternuwe Jetta se neus gevou agter Menlyn. Dit het gebeur op my verjaarsdag- en sy skuld my nou nog ‘n MOERSE verjaardagpaartie eendag…

Hierdie was mos nou die voor foto van genoemde karretjie…

Die insleepkoste van Menlyn af na Silverton toe, 8.5 km verder, met stoorkoste vir twee weke, was R 5000.

Die onafhanklike assessor het kom kyk, sy kop geskud en gesê: Nee, heeltemal ekonomies onherstelbaar…

Die plek wat hom ingesleep het, se kwotasie, met tweedehandse parte, het R38 000 beloop, met die boekwaarde net R23000 op hierdie 1997 130 Corolla.

Soos berig, was dit ‘n helse stryd om die wrak uit te koop- ja, ek moes toe R7500 betaal om dit terug te kry.

Die bybetaling op die eis was R4500, aangesien dit nie ek was wat die voertuig bestuur het nie, en omrede my dogter 18 is, en haar lisensie met die Big Bang net 2 maande oud was…

Ek en ‘n vriend het die wrak in Pretoria gaan haal, en dieselfde dag onse alies afgesoek in die hele Pretoria Wes, maar uiteindelik reggekom met tweedehandse deure en ‘n “centrepost” by Wannenburg Scrapyard in Paul Krugerstraat. Koste van die Parte- R5500.

Een van die Spesiale skool se onderwysers, ‘n gekwalifiseerde paneelklopper, het vir my R 6000 gekwoteer om die werk te doen- insluitend materiale, en om die hele voertuig oor te verf.

Die aanvanklike tydsberekening was 2 weke, maar die skade was groter as wat hy aanvanklik voor beplan het. Dit het toe uiteindelik 10 weke geneem. En ek het uit my eie vir hom R1000 ekstra gegee vir die groter werk wat hy moes doen.

So lyk die kosteberekening:

Versekerde bedrag: R23 000

Bybetaling: R4500

Wrak uitkoop: R7500

Bedrag om mee te werk= R11000

Parte: R5 500

Arbeid en verf: R7000

Wielbalansering: R350

Totaal van herstelwerk= R12850

Ek het dus R1850 inbetaal om hierdie voertuig terug te kry. Dit is natuurlik nou sonder die verhoogde versekeringspremies en sulke koste, asook petrol en tolgeld vir ‘n hele paar trippies stad toe om alles te reël.

Maar die feit is- ek sou R 18500 uitgekry het as die kar afgeskryf was. En die gemiddelde 1997 130 Corolla verkoop nie vir R23 000 nie- kyk maar op Gumtree en Autotrader se webwerwe- ek skat die gemiddelde verkoopprys is R45 ooo.

Hoekom ek so vir hierdie karretjie geveg het- hy het maar 135000 km op die klok, met ‘n baie goeie diensgeskiedenis.

En dis hoe hy op die oomblik lyk, voor ek hom netnou aan sy eienaar gaan terugbesorg…

(En daar skuins agter hom staan die volgende projekkie…)

Ek wil net vir die privaat assessor en die stad se paneelkloppers sê: Julle gatte man!

12 thoughts on “Ekonomies onherstelbaar se Gamma Alpha Tango!!!

Lewer kommentaar

