Na die Kerkraadsvergadering…

My koppie voel maar dik vanoggend. Gisteraand het ons Kerkraadsvergadering gehad. En Kerkraadsvergadering is deesdae glad nie ‘n slegte ervaring by ons gemeente nie. Ons het ‘n baie lekker toegewyde span manne en vroue wat saam leiding neem, en die onderlinge verhoudinge maak dit ‘n baie spesiale ervaring. Maar dit was nie altyd so nie. Daar was ‘n tyd toe dit bolangs baie goed gelyk het, maar onder die oppervlakte soms baie seer gemaak het. Daar was al kerkraadsvergaderings wat ek onder deur die agterdeur die huis in gekruip het, en gewonder het hoekom die Here se liewe kindertjies so kan optree…

Gelukkig is daardie dae verby!  Die letsels is nog nie heeltemal gesond nie, ek het nog steeds daardie vrees vir die onbekende faktore wat ‘n kerkraadsvergadering skielik kan omswaai- die menslike natuur wat skielik die Gees se werking kan belemmer.  En ek is die Voorsitter van die Kerkraad. Dit het sy eie stuk spanning in my gemoed, al dink ek ek het al gegroei in hierdie rol. Dit kom steeds nie maklik vir my om ‘n voorsitter te wees nie.  Maar ek is bly vir elke kerkraadsvergadering wat suksesvol afgesluit is. Daar is nog net 78 van hulle oor voor ek kan aftree!

Die kerkraadsvergadering het ook nie buitengewoon lank aangehou nie. Eintlik was ons al half nege klaar, dit het ‘n besoek van ons ouditeur ingesluit, en ons open ‘n Kerkraadsvergadering met omtrent ‘n driekwartuur se “Wandel in die Woord”… Na die vergadering het ons saam koffie en toebroodjies geniet, en ek was al nege uur tuis gewees. Ek weet van kerkrade wat eers middernag huis toe gaan na ‘n helse faait, gelukkig gebeur dit nie by ons nie.

Maar wanneer ek na ‘n Kerkraadsvergadering tuis kom, is ek gewoonlik hier binne maar soos ‘n styf opgewende veer. Pastoriemoeder het vir my ‘n glasie wyn geskink, en toe kom ek nog iets agter: Liewe hemel, hierdie desertwyntjie mag baie lekker wees, maar dit word sommer dadelik “Gout”, en veral my linkerknie gee deesdae groot moeilikheid na ‘n glasie rooi… ouderdom is verseker ‘n blixem, soos verlede week berig. Pastoriemoeder was baie moeg na ‘n harde dag by haar skool, en het sommer vinnig in die bed gaan klim, En daar sit ek- effens opgewen, die wieletjie draai en die hamstertjie hardloop voluit, asof hy op Red Bull is…

Ek vat toe maar die James Patterson boek wat ons nou die dag op ‘n tweedehandse tafel raakgeloop het vir ‘n bargain: I, Alex Cross…

Ek kan baie vinnig lees. Ek het tussen nege en twaalf die boek klaargemaak- meer as 370 bladsye.  Maar toe voel ek eers wakker!

Ek het maar magnesiumpilletjies gaan sluk vir die rustelose bene, en in die bed gaan lê en rondrol. So van half een tot vier geslaap, toe lê ek alweer wakker. Ek gaan lê toe maar voor die televisie, en kyk op History Channel na die slag tussen die Aussies en die Japanners by Papa Nieu Gieunië in 1942… tot ek uiteindelik weer daar aan die slaap geraak het, tot sesuur, as Vroulief en die seuns begin regmaak vir almal se skole… Dit was ‘n LANG nag!  Nou is ek vaak en moeg!

Ek vat dit maar rustig op hierdie Hemelvaartsdag, ons kerkkantoor is uit beginsel uit toe, en ek voel ook nie te lus vir werk nie. Ek en kollega gaan netnou op ons motorfietse rondry, dalk die buurdorp se dominees gaan opkommandeeer vir koffie. JA koffie, nie moutsappies nie, want van 18h00 tot 21h00 vanaand staan ons twee in die gemeente en bedien nagmaal met ‘n meditatiewe, eie-tyd-eie-teiken nagmaal. Kom wanneer jy wil, kom sit en geniet die musiek, lees die teksgedeelte self deur, word stil saam met jou gesin of jou omgeegroep,  en word dan met nagmaal bedien.

Ek hoop jou dag daar waar jy jou daaglikse brood in die sweet van jou aangesig verdien, is ook nie te sleg nie- maak iets mooi daarvan…

 

12 thoughts on “Na die Kerkraadsvergadering…

Lewer kommentaar

