Springbokke, reise en Potjies…

Die Springbokke staan amper gereed om op te draf teen die Engelse in Durban, Heyneke Meyer se eerste toets as afrigter, Jean de Villiers as kaptein.

Vandag is ‘n groot dag. Net ek en Jongste was gisteraand tuis. Die saak staan so: Gister het skoonma in die Wes- Transvaal verjaar. Vroulief en die oudste 3 is saam deur soontoe, met my kar! Maar ek kon nie saamgaan nie. Jongste se 2e Laerskoolspan het  deurgedring tot die Liga se semi- finaal, vanoggend op neutrale terrein gespeel daar by Hoërskool Warmbad se 4 rugbyvelde. Pa moes ongelukkig skoonma se verjaardag mis…

Die rugbywedstyd was epies, en woes. In die eerste helfte het Phalaborwa geslaag met ‘n strafskop. In die 2e helfte het ons seuns mooi teruggeveg, en toe… ‘n bal geknock voor ‘n amper oop doellyn in die doodsnikke van die wedstryd… Dit was maar net een van DAARDIE dae… Eindtelling 3-0 vir Phalaborwa…

En nou is die res van die gesin op die N1, in die laaste 100 km van hulle reis huis toe. Hulle is amper hier.

Vanoggend het ek in Warmbad se Superspar  ‘n pakkie Skaapvleis  raakgeloop. Die skapie het my gesmeek om saam met my huis toe te kom,

En dit is die gevolg:  Die Springbokke is amper gereed om op te draf, die gesin is amper hier, en my kos is amper klaar:

Photo: Die legende vorder mooi, nou moet die gesin net veilig die laaste 100 km ry...

Geniet jou aandjie voor die televisie, ek gaan…  Hoop nie die Springbokke sê so baie soos ek AMPER nie!

Ns- die bottel wyn wat so sak is toe net ‘n optiese illusie, oom Ouderling…Ons vier die gesin wat veilig tuis kom, Skoonma se verjaardag en hopelik ‘n Springbokoorwinning…

Nss: My gesin is veilig tuis, Morné Steyn het nounet sy eerste drie teen die Engelse gedruk, en my potjie is HEERLIK!  Die lewe is mooi!

Photo: Gesin veilig tuis...

5 thoughts on “Springbokke, reise en Potjies…

Lewer kommentaar

