‘n Heerlike Bosveldmiddag

Ek het dit net weer baie intens vandag beleef- hoe lekker dit is om in die Bosveld te woon en werk. Ek moes vanmiddag op ‘n plaas gaan huisbesoek doen. Dit is so 40 km uit die dorp uit, op ‘n grondpad wat wissel van glad geskraap tot dongas wat oor die pad strek. Maar die omgewing- kronkelpaaie deur die berge heen, honderde verskillende soorte bosveldbome, koedoes en vlakvarke langs die pad, en na die besoek: die mooiste sonsondergang so deur die stof van hierdie droe seisoen…

Ek het baie lekker gekuier op die groenteplaas, en soos die stadsjapies vermoed het, ‘n pampoen en sak botterskorsies geskenk gekry! (Eerste in jare!). Terwyl ek nou nader aan my kollega in die buurdorp is, besluit ek om te gaan kuier… Ek ry die bosveld agterpaadjies, van Heuningspruit af oor die pas by Tarentaalstraat op die 24 rivierepad na Melkrivier toe… Die pad is soms uitdagend vir die Mazda bakkie… Net na sononder klok ek bydie pastorie in, en geniet ‘n brandewyntjie saam met my vriend. Maar ons moet vinnig kuier, hy moet halfsewe by gemeentelede gaan eet. Hulle het ‘n beroep gekry en neem afskeid.

Nou le daar ‘n 2 ure pad huis toe voor, net 60 km maar 6 padverleggings. Ek stop maar gou by die ou Big5 restaurant- deesdae die “sportsbar on Main” vir ‘n biertjie en hammie. Buite staan net dubbelkajuit bakkies, ons is in die middel van jagwereld. Vir ‘n Donderdag is dir plek baie vol, sulke kuierplekke is lewensbelangrik op die baie klein plattelandse dorpies, soos Rolbos.

Hier is ongelukkig nie Draught bier nie, behalwe ‘n bottel Windhoek. Die burger is duurder as die Spur, maar BAIE beter. Met sy Monkeygland sous is dit ‘n wenner. Die gesprekke rondom my gaan oor Lodges en wildvang tegnieke. Almal is in Camo klere, mans en dames. En tog- die Big 5 is nou ‘n moderne sportkroeg- op die televisieskerms (flatscreen) wys ‘n Moto GP. Die ou by die tafel langsaan vra die kroegman hoe vinnig ry ‘n formule 1 kar. Terwyl nie een van daardie karre of bikes binne 60km hiervandaan kan kom op ons paaie nie!

Ek verlang soms so om in die Kaap te gaan bly. Maar ek besef ook vanaand: hierdie Bosveld en sy mense is in my bloed! Ek verlang soms na snoek en patats en rooiwyn. Maar elandsteak en rooibokpotjie is ook baie lekker!

Ek besef net weer: ek is nou hier… En dis ook lekker! Behalwe vir daardie 60 km huis toe wat nou voorle. Ja Roosdoring, ek sit nou in jou ou blyplek!

6 thoughts on “‘n Heerlike Bosveldmiddag

  1. Bileam vandag verlang ek sommer kwaai na julle! Maar glo my as jy voluit gelewe het op ‘n stasie en jy beweeg aan weet jy dit was die regte besluit. Maar jou ware pelle sal jy nooit kan afsterf nie.

Lewer kommentaar

