Soul Surfer- Respek!

Ek moet bieg my vertroue in die mensdom, selfs in die Here se kindertjies, is bietjie op ‘n laagtepunt op die oomblik.

Vanoggend, so op my afdag, het ek nogal bietjie inspirasie nodig. Ek het “toevallig” die televisie aangesit, en dit is “toevallig” op MNet.

En so begin die fliek Soul Surfer  “toevallig” net toe ek aansit. Die see, die branderplanke, die mooi mense trek dadelik my aandag.

En wat ‘n aangrypende storie is dit van sukses, verlies, geloof, nuwe kanse, en ‘n nuwe bediening.

Ek het sommer dadelik begin Internet Surf, en afgekom op die webwerf van Bethany Hamilton, oor wie hierdie fliek gaan.

Wat ‘n moedige mens. Wat ‘n getuienis!

lees ook meer op haar webwerf- bethanyhamilton.com

One thought on “Soul Surfer- Respek!

  1. bly dit het jou bietjie beter laat voel … ek het al baie van haar gelees, sal ook graag die fliek wil kyk.

Lewer kommentaar

