By die Bandeplek het ek geween…

Vanoggend moes ek en Pastoriemoeder Gomorra toe gaan. Nommer 3 het sy pa se aandagafleibaarheid geneties geëef, en moet soms ‘n pilletjie drink om in eksamentyd te onthou hy is nog op planeet aarde. Die dokters wat daardie pilletjies voorskryf, is nie meer op planeet aarde woonagtig nie, want hulle rekeninge is gelykstaande aan die koste om iemand by die Internasionale ruitestasie te kry met Space X se vuurpyl…

Van die Moothospitaal Menlyn toe, om die tweetjies af te laai. Sewe keer is daar bottelnekke in die pad- daardie oranje kegels, dan word twee bane toegemaak om een pyltjie in die pad te verf… Dis ook die tyd wat Gomorra se ouetehuise almal wat nog 10 persent visie het, stuur om in die paaie te gaab speel met hulle 1973 Corollas. Ek dink onpastorale gedagtes…

Ek MOET ook nuwe voorwiele op my Corolla sit- soos ek soms ry moet hy kan sit in die draaie… So hol ek in by die Kietsiekat bandeplek agter Menlyn in- nie lus om nou die middestad te gaan aandurf vir Malas nie…Twee Continental Sport Contacts asb… Toe begin die verkoopsman my meer vrae vra as die Nuwe Testament prof in my eindeksamen. Bandgrootte. Seker van die model- die Michelin kos net 500 meer… Nitrogen in die bande? Balanseer 1, 2, 3 of al 4? Wielsporing? X- Sure… Die paaie is sleg, jy weet…

Met die finale bedrag wat ek moet hoes sou ek in Standerd 8 twee nuwe motorfietse kon koop! Nou sit ek en wag. Hulle het gawe koffie hier by Kietsiekat Bande. Maar die tydskrifte! Waar is die FHM of die GQ, selfs die Car of Bike SA? Nee- Longevity. Home Owner. Sarie. Rooi Rose… My magtag, wat gaan in die Ooste van die stad aan, is almal nou Metrosexuals?

My koets is amper gereed. Nou kom die verkoopsman met so begrafnisondernemer gesiggie na my toe… ” Uhm, meneer- het jy onlangs gesien hoe lyk jou AGTER wiele…”

Ek het dit verloor… Het iemand hier rond nie dalk vir my ‘n pink tissue nie?

11 thoughts on “By die Bandeplek het ek geween…

  1. Ek moes ook laasweek twee nuwe bande opsit (lang storie), maar my trane was omdat ek in Maart R500 meer vir soortgelyke 2 bande betaal het …. Dit het egter gelyk of die personeel daar gewoond is aan trane.

Lewer kommentaar

