Ou Brêg- gat!

My eie foto vir ‘n slag!

Ons het die naweek bietjie gemeentekamp gehou by Klein Paradys net buite Nylstroom.  Hierdie Pou het ons gegroet toe ons Sondagoggend ons aanbiddingsdiens gehou het.

Baie lekker gekamp, maar dit het BAIE gereën. Dit was ‘n goeie ding, want toe het die gemeentemense nodig gehad om by mekaar in die karavane en tente te kuier. Nuwe vriendskappe is gebou, in enkele gevalle het buurmanne mekaar vir die eerste keer leer ken.

Ek het net tot my skok agtergekom dat my ou Jurgens Manjefiek B karavaan deesdae ‘n binneshuise stort het. Net langs die bed.

In die baie reën het my laptop se kragkabel ook in diep water beland. Die rook het uit die transformertjie gekom. In ons dorp is ‘n nuwe een onverkrygbaar. Gelukkig het Ellies ‘n baie oulike Universal Laptop Power Adaptor. Ongelukkig maak hulle hom nie meer nie. Gelukkig leen gemeentelede toe vir my een, en nou werk my laptoppie weer. Ongelukkig moet ek hierdie adaptor weer teruggee…

Die kamp was baie lekker. Nou is dit weer voluit aan die gang om die jaar se werk klaar te maak. Baie, baie besige tye soos julle kan sien aan die frekwensie van my blog…

 

4 thoughts on “Ou Brêg- gat!

  1. is dit nou die pou wat die brêgger is of jy met die mooi foto.

    iets uit my kinderdae
    poutjie die brêgger
    sit op ‘n kracker
    da skiet die kracker
    en weg is die brêgger

Lewer kommentaar

