Die vreugde in ons lewens

In ons Pastorie is die een vreugde wat die meeste van ons deel:

Elkeen het sy eie plek en sy eie doel, elkeen voel soos ‘n kind in die huis. Gister het iemand ‘n aanbod op Huisbesoek gemaak (middel) maar ek weet nog nie hoe ek dit oor my hart gaan kry nie, eers as geldsake BAIE druk sal dit seker op die tafel kom.  Maar nou ja, seun se scooter voor is altyd onderhandelbaar, hy wil so graag ‘n motorfiets motorfiets hê.

Ek is sover baie gelukkig met my nuwe ou BMW. Ek was Donderdag stad toe vir die legitimasie van die teologiese studente. Dis die geleentheid waar hulle na 6 jaar se studie uiteindelik klaar maak, en die kerk sê hulle mag nou maar dominees word.

Die motorfiets ry soos ‘n droom op die oop pad, maar ek dink ek moet nog die Boxer enjin gewoond raak, met al sy unieke klanke. Wanneer is dit normaal, en wanneer raas die kleppe?  Die ander aspek wat ek baie tevrede mee is, is brandstofverbruik. Ek het plek plek 140 gery, en baie in die stad rondgery. Toe ek brandstof ingooi om terug huis toe te gaan, was die verbruik 11.78 liter vir 240 km.   Daarmee kan ek saamleef!  Die fiets voel stamperig met ‘n passasier op, ek het nog nie na die skokbreker stellings gekyk nie, hoop nie hulle is klaar nie, want dis glo baie duur om te vervang.

Die afgelope twee dae was ongelooflik warm op die motorfiets, en vandag dreig die reën. Ek bly lus vir die oop pad!

2 thoughts on “Die vreugde in ons lewens

  1. Pingback: Waag en Daag « Kouevuur

Lewer kommentaar

