Skoollied vir Hoërskool Warmwater

Ek sien vanoggend op Volksblad se Twitter dat Steve Hofmeyr ‘n skoollied vir ‘n nuwe Hoërskool, Vereeniging-Gimnasium, geskryf het. Hierdie skool is ‘n nuwe samestelling van Hoërskool Vereeniging en die Hoër Tegniese Skool Vereeniging , wat in 2013 begin met nuwe skooldrag, -wapen en -lied.  Die inhoud van die nuwe skoollied het my skoon verstom!

Nuwe skoollied

1. Ken ons aan die vrugte van
Bravade in ons tyd van nood
Waar in U arms aan U boesem
Elke sterfling steeds behoort
Ken ons aan die breek van brood
Ken ons aan ons taal ons woord
Gee dat as ons opkyk Heer
Hierdie dak ons doel verwoord
Ons strewe na sukses gehoor!

2. Plant in my O God die saad wat
Wortel skiet in U Genade
U Lelieblom wat skadu gooi
Oor harde werk en goeie daad
Ken ons aan ons erfenis
Twee spore vêr wat loop tot hier
Ken ons aan dié kentenis
Ons toekoms steeds deur U bestier
Ons strewe na Sukses gevier – S. Hofmeyr

Respek, Steve! Die man het darem net ‘n wonderlike talent met woorde en note!

_____________________________________

Nou kyk, ek is geen Steve Hofmeyr nie, nie naastenby nie. Ek het maar gedink wat sou gebeur as twee buurdorpe se skole sou saamsmelt. En sê nou maar hulle vra my as die onpartydige donkie om hulle nuwe skoollied te skryf? Sou ek dit kon doen?

Hier is nog maar ‘n eerste, vinnige draft van die voorstel- voorstelle vir verbetering is altyd werkom!

Skoollied vir Hoërskool Warmwater:

Hier op onse skool se heilige grond,
loop daar van die mooiste girlkies rond,
behandel hulle altyd met respek
anders gaan aasvoëls aan jou bene lek…

Op die sportvelde is ons baie gedug.
behalwe as ons nou en dan vir Nylstroom vlug,
In ons rugbykouse is daar die spanner van ‘n lorry,
in die kleedkamers later sê ons net- sorry…

Ons het wel gehoor van akademie en boeke.
onse opinie is: dis vir papbroeke,
wiskunde en wetenskap maak ons nervous
veral as Blackberry sê: no service…

Playstation en X-Box ken ons goed, en Wii,
Pythagoras en Homeros en Shakespeare nie.
facebook en twitter en whatsapp het ons bemeester,
Skyfall se temalied het ons begeester

So wanneer word ek eendag 18 pa,
ek wil gaan kar oppas saam met ma,
terwyl ek droom van my eerste gaar ou Ford,
en sal wonder wat het van my lewe geword…

Ons sal lewe, ons sal sterwe, ons vir jou, Suid Afrika…

http://googlefizz.com/wallpaper/funny-beggar-cartoon-jokes-funny-jokes/

8 thoughts on “Skoollied vir Hoërskool Warmwater

Lewer kommentaar

