Die Donkie ontmoet ‘n legende, en maak reg vir Poison Rally 2012

Lodie de Jager se nuutste foto op sy blog van hom en sy buurman Klaas.

Vandag was nou meer soos die lewe veronderstel was om te wees. Eers het ek by Binnelandse Sake twee huwelike geregistreer gekry in minder tyd as wat die Wimpy vat om ‘n mega koffie aanmekaar te slaan. Dit, liewe vriende, is ‘n wonderwerk!  Daarna het die Staatsaanklaer my pleidooi aanvaar vir die R500 verkeersboete en dit afgeskryf! (dit was regtig ‘n noodgeval om vinnig in Pretoria uit te kom!)

Maar dis nie die dinge wat vandag baie spesiaal gemaak het nie. Vandat ek Lodie de Jager se boek gelees het van sy epiese motorfietstog van Naboomspruit af tot in Duitsland, wou ek hom graag ontmoet. Hy bly immers net in die buurdorp, 42 km van ons af. (Sommige mal mense hardloop gereeld daardie afstand- iets van 42.2 km gemeng met Spreuke 28:1)

In elk geval, Lodie het in 2008 van Naboomspruit tot in Duitsland met ‘n Kawasaki KLR 650 gery, sonder enige borge van Kawasaki SA. Vanjaar het hy die Kawa tot in Berlyn gevlieg, en toe van daar af deur ‘n groot deel van Rusland en die Skandinawiese lande gery. Enkel en alleen. Sy blog is ook so lekker om te volg, omdat hy so intens lief is vir Afrika, en om interessante mense te ontmoet.

Vanoggend het 5 dae se verlof begin. Ek het na Naboom toe gery, en lekker by Lodie gaan Duitse koffie drink.  Daar was ook van Lodie se vriende, een van Naboom en een van Kairo af daar. Dit was nou die lekkerste kuier, met vier manne wat vir die Here en vir motorfietse lief is!  Ek kon ook aan die legendariese KLR wat al in Siberië was, vat!

Lodie is besig met ‘n ander “reis” op die oomblik. Daar is ‘n gewas uit sy hart verwyder twee weke gelede, en volgende week moet hy vir ‘n PET scan gaan om te kyk of die kanker versprei het.  Hy hanteer dit so positief, en het soveel goeie vriende wat hom ondersteun. Ons sal ook saam bid vir goeie nuus volgende week, en vir die pad van genesing wat voorlê! Dit was vanoggend vir my baie, baie lekker om so ‘n opbouende en positiewe kuier te beleef daar in Lodie se stukkie paradys!

Vanmiddag is ek besig om te pak. More oggend vroeg wil ek vertrek Klerksdorp toe, waar ‘n goeie vriend ‘n De Graaff uitlaatplek oopgemaak het. Hy gaan my help om my BMW se uitlaatpyp so effentjies aan te pas- klein bietjie meer geraas en klein bietjie meer spoed en krag… net so bietjie meer, oom Spietkop! Vrydagoggend gaan ek en die BMW na Kroonstad, waar ek my enigste jaarlikse rally weer bywoon- die derde Poison Rally in ‘n ry. Dis al wat ek by uitkom in ‘n jaar!  Ek het weer dringend my jaarlikse dosis van gewone mense nodig om al my varkies op hok te hou. Hou maar hierdie spasie dop…

6 thoughts on “Die Donkie ontmoet ‘n legende, en maak reg vir Poison Rally 2012

  1. Ek het ook indringend my dosis gewone mense nodig! Rev hom in die rooi Bilieam en as die wind so sing om jou, dan glimlag jy vir jouself en weet jy leef voluit

Lewer kommentaar

