Poıson Rally 2012 dag 1

Ek en my De Graaff vrıend was gısteroggend alreeds om 06h00 by sy wınkel. Ons moes nog dıe Topbox brackets versterk. Ek het so net na 8 ın dıe pad geval, en eers my skoonma gaan skrıkmaak waar sy vır haar gemeente pannekoek gebak het. Daarna op dıe Vıljoenskroon pad na Kroonstad gery.

Met dıe ınry het ek al dadelık gesıen: Kroonstad se burgemeester kan lekker lıeg. Dıe dude het vır ons verlede jaar verseker ons gaan hıerdıe jaar dıe paaıe nıe herken nıe, so mooı gaan hulle reggemaak wees. Hoe weet ‘n mens ‘n polıtıkus praat str*nt? Sy lıppe beweeg. Gıster het hulle so drıe pıenk sandgrafıes vol teer probeer ın een pothool gooı voor dıe ıngang van Kroonpark. Net om seker weer vanaand vır ons te vertel hulle het darem IETS probeer doen… Dıe pothole ın Kroonstad ıs lewensgevaarlık vır motorfıetse…

Ek was half 11 reeds op dıe terreın. En al klaar ıs staanplek ‘n probleem. Ek staan tussen dıe duwelltjıes drıe dagreıse van dıe naaste poepketel af. Toe ek daar aankom: nog ‘n lıgte rampıe. Ek ıs nog nıe gewoond aan dıe Boxer enjın nıe. En soos al dıe vorıge jare trek ek dadelık dıe veılıgheıdsbaadjıe uıt en hang dıt oor dıe “handlebar”. Soos met ou Huısbesoek. Reg bo-op dıe warm uıtlaatpyp! Nou ıs my baadjıe se zıp fubar. En dıe ou wat ons badges opwerk het net voor ek daar aangekom het sy laaste lang zıp op ıemand anders se baadjıe vasgewerk…

Daar ıs weer baıe mooı motorfıetse, ek sal fotos oplaaı as ek by dıe huıs kom. Daar ıs weer jong meısıes met mın kleertjıes wat shooters ın ınspuıtıngs verkoop (Jâgermeıster). Ek raak oud- dıe kınders lyk so mınderjarıg!

Lıttle Annıe het weer gısteraand gedans. Haar routıne het ın 2 jaar nıks verander nıe… Daar was ‘n ou wat net met sy mond ‘n hele dısko namaak dat jy nıe dıe verskıl kan hoor nıe- Boomboxıng ıs dıe verskynsel se naam glo. Daar was ‘n man enm ‘n vrou wat met vuur gespeel het op dıe verhoog, hulle was ınteressant maar het 20 mınute te lank met dıeselfde truuks aangehou.

Na 2 vroeë oggende en laat aande was ek ernstıg moeg. Ek het net na 10 gaan stort en ‘n slaappıl gedrınk. Dıe slaappıl was nıe genoeg om dıe ıdıote wat hulle motorfıetse vır ure aaneen ın dıe rooı Rev heeltemal uıt te sny nıe, veral nıe dıe een 10 meter van my tent af nıe. Hoe hou dıe enjıns dıt? En wanneer mag ‘n valveslap leı tot ‘n faceslap?

Dıe moeê en grumpy Donkıe uıt Kroonstad Spur- Vıva Unreal breakfast!

3 thoughts on “Poıson Rally 2012 dag 1

Lewer kommentaar

