Die einde van die wêreld was toe groot pret…

Gisteroggend sit ek en kyk Sky News. En in die koerante vertel hulle hoe die einde van die wêreld teen 12 minute oor 11 verwag kan word volgens die koerante in Engeland.

Ek weet- die einde van die wêreld kom net ‘n paar keer in ‘n mens se lewe. ‘n Mens moenie daarmee mors nie, anders moet jy dalk 5125 jaar wag om die volgende een op die Maya kalender te beleef. So- verskuldigde eerbied is verskuldig vir die aard van die geleentheid. Jy moet jou kleredrag reg ken, en soos die eiendomsmark is die drie belangrikste dinge om te onthou “Location, location, location…”

Vir die geleentheid het ek maar vir my ‘n blou swembroek gaan koop, my rooie is in die brand vernietig. Ek en die gesin het op Pennington se strand gaan sit en wag op die einde. Ek het gewonder hoe dit gaan wees. Een verblindende straal lig wat die aarde net uitwis, dat ons die volgende oomblik in die hemel is? Die aarde wat oopskeur en kontinentale plate wat omdop in die lawa in, dat ons almal soos op ‘n rollercoaster gaan sit en gil?  ‘n Reuse Tsunami waarmee ek tot in Newcastle kan body surf?  Ek het nie geweet wat om te verwag nie.

Ek het selfs, soos Douglas Adams dit so mooi beskryf het, by die Restaurant aan die einde van die wêreld beland. Hier is hy…

Die Mpithi  Beach Kiosk daar aan die bokant van die trappe. Ek wou so graag daar gaan koffie drink en appeltert eet om vir oulaas iets in my maag te hê, ek dink nie ‘n mens moet met ‘n leë maag die aarde verlaat nie. Ek het eers baie lank op die bankie gesit en wag vir ‘n leë tafel. Die gesin was solank op die strand, hulle wou eerder swem as appeltert eet. Na baie lang gewag het daar uitdeindelik ‘n tafel oopgegaan. ‘n Sespersoon tafel. Ek het daar gaan plaasneem. Na sowat tien minute het die jonge Zoeloe dame die tafel kom skoonmaak van die vorige kliente se reste…  Sy het gesê sy sal nou die Menu bring… sy het verdwyn, ek dink Zoeloes is eerste weggeraap, sal iemand kyk of ons geagte President nog met ons is?  (die Bybel sê mos dieé wat eerste is sal laaste wees, en die laastes eerste- dit maak sin- Zoeloes gaan voor Afrikaners weggeraap word…)+

Twintig minute later sit ek nog steeds daar met waterende mond en wag vir my menu… Twee tafels verder het mense moedeloos geword en opgestaan en geloop. So tien minute later kom die ander Zoeloe dame by die leë tafel en sit hulle borde kos neer. Niemand bring steeds vir my ‘n menu nie. ‘n Bejaarde Engelse heer sit en kyk die storie so, hy roep die bestuurder en sê ek het nog geen diens ontvang nie. Die bestuurder mompel iets van hy sal nou iemand stuur.  Na nog tien minute staan ek op, en gaan vertel die bestuurder ek wil nie daar bly sit en wag op die einde van die wêreld nie, hy kan maar sy menu vat en…  nee, gewoonlik is ek te polite en dink dit net… Maar vir die mense gesê veertig minute se wag vir die menu is totaal onaanvaarbaar. Ek kan  net dink wat sou Gordon Ramsay hier gesê het. En dis jammer, hierdie mense se kos lyk lekker wanneeer dit wel eendag opdaag.  Hulle het een van die mooiste uitsigte wat ‘n mens voor kan vra.  Nee wat, ek gaan nie weer my tyd daar mors nie.,., Die aarde sal vergaan voor hierdie Teagarden jou goeie diens sal gee…

In elk geval, ek gaan neem toe maar plaas op die strand, en kyk op ‘n afstand hoe my nageslag in die see baljaar. Hier kort voor my kom sit twee susters van so in die 20 jaar, die een is ‘n jong moeder… Ag, te pragtig, uiteindelik het die vroulike vorm perfeksie bereik, dankie tog vir die donkerbril. Dis darem so mooi om te sien so kort voor die einde- d ie prag en skoonheid van die kroon van die skepping…

Die minute het afgetik. Uiteindelik het die tyd aangebreek. Ek het dit op my horlosie afgeneem as bewys vir die nageslag: ek was ook daar toe die wêreld geeindig het. Ek het my gemaklik neergevlei op my handdoek en my hoed oor my oë getrek- as die einde kom wil ek dit nie sien as dit erg is nie. Ek het die posisie aangeneem  vir einde van die wêreld reise…

Eers het dit begin met die selfone wat nie meer sein het nie. Die see het skielik teruggetrek, dit staan mos daar in Openbaring 21 dat die see nie meer daar sal wees nie. Die dolfyne was inderdaad nie meer op die laneet nie, nes Douglas Adams dit in die historiese akkurate skrywe- “Hitchhikers Guide to the Galaxy” beskryf het.  Ek het nie die intergalaktiese stootskrapers van die Gorgons gesien nie, net die aaklige geluid waarmee die aarde ontplof het. Jy kon net bikini’s sien spat die hele leë strand vol… Die aarde het in verskeie kaleidoskopiese kleure ontbind in verskillende chemiese elemente.  Dit het die reuk van Durban Poison gehad, en ons mense het teen die spoed van lig die duister ingetrek. En nee, dit maak toe nie seer as jy deur ‘n Black Hole trek nie, moet dit net nie in Afrikaans vertaal nie… Die ANC se nuwe leierskap het Noordwaarts in die ruimte ingetrek, en die goeie mense suidwaarts…   Daar was ‘n tonnel met ‘n helder wit lig, en ek kon harpe saggies hoor speel aan die ander kant- “Brothers in Arms” van Dire Straits was van 1976 af die nommer 1 op hulle top 40 ook daar aan die anderkant…

En net voor ek by Petrus by die Pêrelpoorte aankom, het Noag se sondvloed my getref. Ek wou nog sê: “Petrus- die Goeie Boek het dan gesê nooit weer met water nie…”  toe hoor ek my jongste se stem : “Pa beter nog sonbrandroom aansit, anders gaan pa se pens brand…”

Die klein bliks… kottel staan daar met sy geel emmertjie met Indiese OSeaan Durban Rioolwater wat hy liefderyk oor my uitgegiet het. En so het die wêreld toe geeindig, want kort daarna moes ons terug om uit die warm son uit te kom en middagete te gaan maak.

Hierdie einde van die wêreld het ek gemis.  Ek het gehoor al die goeie mense is weg. Hoekom is jy nog hier?

7 thoughts on “Die einde van die wêreld was toe groot pret…

  1. Bileam geniet die vakansie. Ek is aan diens oor kersfees. Dit is nou as die maja’s nie dalk ‘n dag of wat uit is met hulle berekening nie.

Lewer kommentaar

