Burry Stander… aai!

Fietsry het so min helde deesdae. Veral na my groot held Lance geval het.  En byna elke Tour de France wenner wat onder verdenking is vir “doping”.

Ek het soveel respek gekry vir Burry Stander- wat ons land in London se Olimpiese Spele verteenwoordig het en baie, baie goed gery het in die Bergfietsitem. Burry wat al wêreldkampioen was in sy dissipline, Burry wat al die Cape Epic gewen het…

En gister die nuus, eers op twitter, toe begin dit op faceboek. En nou in die Beeld…

Burry is doodgery…  deur ‘n taxi…

Foto: Beeld vanoggend

‘n Mens mag nie mense haat nie. Daarom wil ek net dit van my hart afkry- ek HAAT minibus taxis in Suid-Afrika!  Ek haat die manier waarop hulle bestuur word. Ek HAAt die totaal kannieworry houding waarmee my lewe al soveel keer deur hulle bedreig is.  En die glimlag wanneer hulle reg voor jou inry van die verkeerde kant af.

Ek bid vir Burry se familie…  Suid Afrika het ‘n groot held verloor!

One thought on “Burry Stander… aai!

Lewer kommentaar

