Die lewe in die Bosveld…

Ek en Kollega het vanoggend ons kerkraad na ‘n pragtige Lodge in ons direkte omgewing geneem, vir ‘n spanbou.

Ons het bietjie saam gedroom oor wie ons is, en waarheen ons graag in 2013 op pad wil wees.  Dit is regtig lekker om ‘n kerkraad te hê wat saam droom en dink hoe ons ‘n verskil kan maak in mense se lewens.

Ons het ook heerlik wors gebraai onder die afdak, want dit reën op die oomblik woes  in die Bosveld. Ons is gewaarsku om swaar neerslae te verwag, met vloede. Dit het gelukkig nog nie so gerealiseer in ons dorp nie.

Maar die hoogtepunt van die dag vir my het gebeur op die pad huis toe. My Canon 350D was ongelukkig nie saam nie, net die baie kleiner Powershot SX 150 IS.  Die lig was swak met die baie bewolktheid, en ek moes baie ver inzoom…

Maar kyk net hierdie pragtige toneel- dit is die Bosveld!  En dit is mooi vir my! Ek is dankbaar…

My eie foto vir ‘n slag…

8 thoughts on “Die lewe in die Bosveld…

Lewer kommentaar

