Dit smaak my Donkies hoort in die Bosveld…

‘n Goeie gevaarlike rooikopvriendin van my kuier saam met haar gesin by Thabazimbi op die oomblik. Terwyl hulle nou so wild kyk, kom hulle toe af op die pragtigste van alle diere… sy het dit dadelik afgeneem om met my te deel. Met haar toestemming deel ek ook hierdie fantastiese wildbesigtigingsfotografiesetoerresultate met jou.

Adriani 1.

Dit is natuurlik ‘n rare verskynsel in die Bos, die Rooibok en die Koedoe en die Vlakvark en die Renosterstroper is baie meer algemeen, tot jy oor die Botswana grens gaan. Dan, daar in Botswana, is jy in die Donkiehemel. Daar is meer donkies as stemgeregtigdes in Botswana, so hou hierdie spasie dop, ons gaan binnekort ‘n staatsgreep uitvoer. Wie het in elk geval daardie nonsens van een mens een stem uitgedink? Dit diskrimineer teen donkies en bobbejane, en ander diere wat julle homo sapiens so op neersien!  Ek dink die bobbejane en die donkies sal die land in elk geval beter kan regeer…

In elk geval, die moeder en die vul het glo belangstellend nader gestaan, en toe nog ‘n beter foto veroorsaak:

Adriani 2

 

Uit hierdie fotos, wat die afgelope dag of twee geneem is, kan jy duidelik aflei:

  •  Die Winter het gekaap geraak in die Kaap- hier in die Bosveld is g’n niks stuk winter hierdie jaar nie. Die dae word dan 30 grade!
  •  Die hitte  en die droogte van hierdie jaar maak die Bosveld ‘n reuse brandgevaar.  Tweebeen ape wat sigarette rondgooi, kan weer reuse skade veroorsaak wat donkies en bobbejane lelik gaan verontrief.
  • As die donkies so teen die draad staan, dan word daar seker op die koedoes en rooibokke en vlakvarke geskiet in die middel van die kamp. Soms is dit goed om nie glamerous te wees nie- niemand hou van donkiebiltong nie…
  • As die donkies lank genoeg so staan, en die Hilux is reg gepak, kan ‘n mens lank hier sit en kuier. Maar wie gaan die meeste soos ‘n esel optree na die tyd?
  •  Ons lug is selfs in die winter blou. Engeland mis nou al hulle tweede somer se week van sonskyn…
  •  Dis baie lekker om Wimbledon en Tour de France te kyk op die oomblik. Maar die Donkie sal dit alles graag verruil vir die kans op agter op ‘n Land Cruiser te sit, en die diere met die Canon te gaan skiet…
  •  Ek kom die afgelope paar weke maar net agter hoe lief ek ook vir die Bosveld is. Ons het darem bome en voëlsoorte by die duisende… dalk het die Liewe Vader dit tog maar so in die Boek geskrywe dat ‘n mens in die Bosveld moet WOON, en in die Kaap gaan KUIER…
  •  Die gemoed is heelwat beter na ‘n trippie op huisbesoek, baie dankie, ek is nou weer so vroom soos Jan de Wet. “Langs die Viaaaaaa Dolorooooooosa…”
  •  Die petrolprys van oormore gaan Donkiekyk baie duurder maak in die Bosveld…
  • Daar is dalk baie ander dinge wat die wyses ook uit hierdie twee abstrakte fotos van die mens se alterego kan aflei… maar nou moet julle dit maar in die kommentaar publiseer, want ekke- ek gaan nou met ‘n ouerpaartjie gesels oor ‘n pragtige babatjie wat ek Sondag moet natgooi…

So, geliefde broer en suster- enige voorstelle of opmerkings oor die rol van die Donkie in die bevolkingsafname van Botswana?  Net nie resepte vir Donkiebiltong, donkiepotjie ens nie, netnou kry die boere gedagtes… eerder dan maar kreatiewe voorstelle om die donkiebolle sinvol in jou petuniatuin aan te wend…

 

6 thoughts on “Dit smaak my Donkies hoort in die Bosveld…

  1. Ek het die voorreg gehad om Botswana se donkies padlangs te sien verbygaan. Ek dink hulle spaar ‘n mens petrol; jy durf nie waag vinnig ry nie.

Lewer kommentaar

