Wanneer die grootste vyand jyself is…

Ek het so baie uitgesien na hierdie jaar se Wimbledon vroue eindstryd. Ek het ‘n nuwe heldin gekry. Sabine Lisicki het my so baie beïndruk gedurende die toernooi. Sy het dan immers vir Serena Williams uitgeskakel- ek het gedink dit gaan nog ‘n dekade neem voor iemand Serena sou wen!  Sy het so ‘n pragtige afslaan, en kan sulke uitstekende balle plaas in die hoekies van die baan.

Teenoor haar het Marion Bertoli te staan gekom. En Bertoli het al ‘n eindstryd beleef en verloor. Al was sy 15e gekeur en Lisicki 23e in die wêreld, het Bertoli ‘n relatief maklike pad na die eindstryd toe gehad.Lisicki het ‘n paar reuse wedstryde gespeel. In die vergelyking van hulle vorige wedstryde het Lisicki 3 wedstryde gewen, en Bertoli 1.

Daarom was ek so gereed vir die eindstryd vanmiddag! Die biltong was gekerf, die tjippies was reg. Hier kom nou ‘n tenniswedstryd wat Djokovic en Del Potro se wedstryd van gisteraand gaan ore aansit… toe nou nie.

Die oomblik was te groot vir Lisicki. Ek was nog so opgewonde toe sy sommer in die heel eerste spel Bertoli se afslaan breek: hier kom ‘n ding. En toe word dit 6-1 vir Bertoli.  Daar was ‘n lang badkamerpouse. Toe Lisicki uitkom, het dit aanvanklik nie beter gegaan nie- gou gou was dit 4-1. Eers toe dit by Kampioenskap punt kom, het my nuwe heldin bietjie wakker geskrik en begin speel soos wat sy kan. En teruggeveg tot by 5-4. Maar die momentum vandag was die hele wedstryd lank aan Bertoli se kant gewees. Sy het verdien om te wen.

Vir Lisicki was die oomblik vandag te groot, in haar heel eerste Grand Slam finaal. Maar ek dink sy gaan leer uit die proses uit. Ek vermoed ons gaan haar weer sien in die toekoms.

Sport leer ons mos net ‘n paar van die lewe se groot lesse.

http://www.facebook.com

Vandag het ek net weer gedink:

  • Talent alleen is nie genoeg nie- ek dink nie daar is enige iets met Lisicki se talent fout nie.
  •  Selfvertroue kan ‘n reuse verskil maak- ek het al soveel keer gesien dat minder talentvolle mense, wat in hulleself glo, baie meer bereik as mense wat op papier veronderstel is om beter te wees.
  • Dit lyk of daar sommige dae in ‘n mens se lewe is wat niks wil reg loop nie, al het jy hoe goed voorberei. Dis maar die lewe- hoe spel ‘n mens C’est la Vie?
  • Elke mens het seker maar daardie dae wat jy jou alie in die openbaar sien, en werklik verneder voel. Lyk my dit gebeur met alle mense- Bertoli was ook daar ‘n paar jaar gelede…
  •  Sommige mense lyk darem nog steeds baie mooi al huil hulle snot en trane…
  •  Dis nie die verloor wat jou gaan breek nie, dis jou gesindheid wanneer jy verloor, wat gaan bepaal hoe die toekoms uitdraai. Ek hoop my nuwe heldin sit vanaand met ‘n notaboeke en maak aantekeninge, en vat die lesse saam vorentoe. Want sy kan wen!  Sy moet dit self begin glo.
  •  Soms gaan jy bo uitkom en wen ook, en jou drome waar maak. Bertoli sê sy droom al vandat sy 6 jaar oud is oor die oomblik om daardie trofee oor haar kop te kan oplig. Sy sê sy het vir jare haar afslane geoefen, en vandag het alles bymekaar gekom.  Harde werk vergroot die kans van sukses vir enige droom.

Ek voel baie teleurgesteld dat ek nie goeie tennis gesien het vanmiddag nie.  Maar ek hoop ek leer ook so paar lessies hieruit vir die toekoms. Ek dink daar is so baie waarheid daarin dat ‘n mens dikwels jou eie grootste hindernis in die pad van sukses kan wees. Ek gaan nog so bietjie oor hierdie sake dink en reflekteer. En dalk nog so stukkie biltong probeer voor die Bulle en die Sharks mekaar aandurf- hoop nie ek gaan weer huil nie!

Ek wonder maar net: hoe kry ‘n mens daardie selfvertroue om jou heel beste te lewer? Enige idees?

3 thoughts on “Wanneer die grootste vyand jyself is…

Lewer kommentaar

