‘n Wilde Wildsveiling by Nylstroom!

Ek en twee van my seuns het vanoggend die Eksotiese Wildsveiling by Castle de Wildt daar doer net buite Nylstroom gaan bywoon.

Dit is ‘n pragtige plek, in die vorm van ‘n Middeleeuse kasteel…

IMG_0055 IMG_0005

Die ouens wat so swaar gebuk gaan onder die resessie was ook daar gewees: ek het 11 helikopters getel toe ek uitstap…

IMG_0049

Daar was 80 lotte op die veiling vanoggend gewees. Die bieëry het begin op ‘n Swart Rooibokram: Wat dink jy is ‘n billike prys vir ‘n Swart Rooibokram? Ons wil nie gaan jag as ‘n rooibokram anderkant R800 kos nie…

IMG_0024Wel, hierdie outjie het gegaan vir R365 000 (nie te veel nulle nie… Drie honderd vyf en sestig duisend rand…)

Daar was troppe eksotiese Njalas op die veiling:  So van R20 000- R30 000 per bul, van so R14000- R17000 per ooi. IMG_0031

Daar was ook pragtige Swartwitpense op die veiling, wat so rondom R250 000 tot R300 000 gegaan het. Elk.

IMG_0018

Maar die ster van vandag se veiling was ‘n Goue Wildebees, genaamd Rommel.  Hier is die MENEER:

IMG_0059Op die jagplase betaal jy dalk so R2500- R3000 vir ‘n Blou wildebees. Wat skat jy het Rommel voor verkoop?

R1.85 miljoen! Een miljoen agt honderd en vyftig duisend rand…  Dis meer as dubbeld wat my pensioen op die oomblik na 20 jaar diens in die kerk is… vir een bok… !!!  Vir dieé wat hierdie goeters verstaan- hier is meneer Rommel se pedigree…: Kyk net die mooi tande!  

IMG_0058

Daar is verseker een of twee ouens met dikker beursies as ekke… Dit het ek vanoggend agtergekom by die Eksotiese Wildsveiling…

IMG_0060

En toe ons uitstap, is hierdie die tipe speelgoed wat hulle by so ‘n funksie adverteer:

IMG_0054Ek het maar in my ou Mazda bakkie geklim, en so deur die trane heen my pad huis toe gevind…

9 thoughts on “‘n Wilde Wildsveiling by Nylstroom!

  1. Baie dankie vir die retweet, Bakkies Botha! Ek het nog nooit so baie besoekers in 1 uur voorheen gehad nie! Maar nou is ek baie depressief na die Bulle so lelik teen die Stormers gaan vasval het, ons mis jou!

  2. I am very glad you enjoyed the day with us. Without people no matter what their status a day like that would never be possible. It makes one truly believe dreams can come true with a lot of hard work and persistence.

    Funnily enough it has taken us more than 20 years of dedication much like yourself to get to this point.

    I found your article very interesting seing the day from a different point of view. Keep up the good work. It means a lot to help stimulate our smaller communities.

    Christopher York

    • Thanks Christopher, I had such an exciting time with you guys at the Auction. You have my huge respect for the breeding of such lovely animals, and I am so glad that years of hard work has also paid back. I would love to see your farm one day!

Lewer kommentaar

