Vandag, 13 jaar terug…

het ons nog ‘n apie in die berg gevang en hom mak gemaak…

Toe:

_MG_0487en nou: soek die verskille:

IMG_1078

Ons maak grappies, maar eintlik- eintlik het ons 13 jaar terug groot genade ontvang.

  • Groot genade, dat hy in Pretoria-Oos hospitaal gebore is, en nie in ‘n staatshospitaal nie.
  • Genade dat daar ‘n hartmonitor band om my vrou was.
  •  Genade dat die suster aan diens wakker was om te hoor daar is groot fout met die baba se hartklop.
  •  Genade dat die ginekoloog naby was, en dadelik ‘n noodkeiser kon doen
  •  Genade dat hy nie ‘n minuut later gebore is nie.

Want daar was twee knope in sy naelstring, wat styf getrek het met die geboorte. Dit het sy suurstof afgesny. Toe hy gebore is, was hy potblou van asemnood.  Die Here se genade was baie groot, en die ginekoloog en die mediese span was uiters professioneel daardie dag.

En ek as pa was wit geskrik- dit kon so maklik anders gewees het. Klein bietjie langer, en hy was nie vandag hier nie. Of nie ‘n normale, windgat dertienjarige seuntjie vandag nie.

Ons is diep dankbaar as ons na hom kyk, wonderwerke gebeur nog steeds…

Sy naam beteken “Oorwinnaar”…

En nou gaan ek saam met hom fees vier…

Die Dankbare Donkie

PS- Foto nou net saam met sy Ouboet geneem- dit is 37 grade vandag hier by ons…

_MG_0739

19 thoughts on “Vandag, 13 jaar terug…

  1. Die Here se genade is eindloos en vandag herinner jy my daaraan – dankie DonkieDoom

    Blessed happiness vir julle almal = )

    en daardie bosveld hitte kan jy maar net daar hou – dit is ‘n yskoue mislike winter reëndag en dit is honkey-dorey met my

  2. Soos ek verder gelees het, het die kommentaar in my kop verander.
    1 Soek die verskille …. jammer, ek kry nie verskille nie😉
    2. Dankbaar DANKBAAR vir die genade. Wat ‘n genade! Sjoe!
    3. 2 Pragtige seuns. Hierdie mal oor tiener tannie sal met hierdie twee manne regkom.🙂

Lewer kommentaar

