Wat se soort mens was Pa?

Ek en my kollegas het gister by ‘n pragtige plek ons stukkie jaarbeplanning gaan doen vir volgende jaar. By dié plek is daar ‘n groot liefde vir antieke meubels en allerhande ander oudhede. Dit is keurig ingespan om die plek ‘n heerlike outydse gevoel te gee.

In die kombuis van die 4 ster gastehuis het ek ‘n antieke advertensie gesien van Burma sous, wat my nogal ernstig laat dink het oor die heelwat ouer geslagte. Was Burma sous ‘n internasionale verskynsel, of was dit ‘n plaaslike produk? Ek weet niks daarvan af nie. Maar kyk hierdie advertensie…

IMG_1546

Kinders was baie bang vir hulle pa’s in die ou dae in ons land. Ek sien die effek daarvan nou nog wanneer ek met die ouer manne in die gemeente praat!  Kinders is gesien en nie gehoor nie, geslaan maar nie vermoor nie…   Wie weet enige iets meer oor Burma Sous?  Daardie pa lyk so bietjie skylie vir my…

Dan ‘n ding wat my gefassineer het. Was dit ‘n antieke vorm van ‘n poloniesnyer? Was daar ooit toe al polonie? Of wat het die mensdom met hierdie pragtige voorwerp aangevang?

IMG_1535 IMG_1538Ja, ons voorouers was goeie mense… maar dalk nie almal nie. Ons voorouers was harde mense, maar gelukkig nie almal nie. Maar die goeters wat hulle destyds gemaak het, lyk of dit die toets van die tyd deurstaan…

IMG_1539So watse ding is dit?

 

10 thoughts on “Wat se soort mens was Pa?

Lewer kommentaar

