Jammer, Victor!

Ek het vandag twee meter van jou af gestaan in The Grove. Ek het jou in jou oë gekyk, en jy in myne. En ek het gemaak of ek jou glad nie herken nie. Jammer daaroor!

Jy sien, jy was saam met jou vrou en dogters in die mall. Julle is ‘n pragtige gesin, en jy wou so graag tyd saam met hulle spandeer. Ek kan dink na Saterdag se fiasko daar op Nuweland het ‘n man nodig om bietjie te ontspan saam met jou geliefdes. Daardie 0 moes maar seer gewees het, né! Dit was vir my. Ek sou nogal graag by jou wou hoor wat daar fout gegaan het. En wat jy so driftig vir Kryk Joebêr by geleentheid gesê het, dit het gelyk of jy hom gaan doodkyk op ‘n stadium.

Daar by die Grove het ‘n jong man daar by Wakaberry jou gestop vir ‘n foto saam met hom. Jou vrou en dogters het aangestap, en jy het vir hom gesê: “Net vinnig, hoor!”  Beleefd, maar haastig om by jou gesin te kom. Ek het dit gesien, en het gewens die ander kon ook net die trek in jou oë sien.

So dis hoekom ek jou geignoreer het. Ek wou jou so graag tyd saam met daardie pragtige dogters gun, om soos ‘n gewone pa net al jou aandag aan hulle te gee.

My vriendin Son sou dalk wou gehad het ek moet jou vra wanneer jy aftree. Maar goeie mens soos wat sy is, sy bly maar ‘n Stormer.  Ek dink sy hou ook baie van jou, maar daar neffens Skelmbos mag ‘n mens dit nooit erken nie.  Ek dink sy is bang jy hou te lank aan, en kry beserings wat jou gaan pla as jy eendag oud is.

Maar ouderdom maak nie vir ons Bulle saak as iemand goed genoeg is nie. Miskien het Son ‘n punt beet, hoor. ek het ‘n oom in die gemeente gehad wat vir WP en Suid Wes as slot uitgedraf het. Hy het in sy oudag groot kniemoeilikheid opgetel, en later ‘n been verloor nadat ‘n knievervanging skeef geloop het. Moenie so lank aanhou dat jy ook eendag so sukkel nie.  Jy wil ook eendag met jou kleinkinders op die strand rondbaljaar, gesond en gelukkig.

So Victor, regtig jammer dat ek jou geïgnoreer het. Jy het dit nodig gehad vandag. Eendag, onder ander omstandighede, sou ek daarvan hou om jou vir ‘n moutsappie of koffie te nooi. 

Pas daardie pragtige vrou en kinders mooi op met jou tyd, aandag en liefde- hulle is meer werd as rugby, en al ons fêns. Maar dankie dat jy so mooi met mense werk. My Stormer pelle sal seker nie saamstem nie, maar wat weet hulle tog nou van rugby op ‘n goeie dag?

Groete van jou fên:
Die Donkie

Ps. Om verstaanbare redes is daar nou nie ‘n foto van my en my drie seuns saam met jou nie. Ons wou, maar ons het nie…

2 thoughts on “Jammer, Victor!

Lewer kommentaar